Κυριακή 19 Φεβρουαρίου 2023

Quick Access Memory (Q.A.M) Ταχεία Πρόσβαση Μνήμης (Τ.Π.Μ) Accès Rapide à la Mémoire (A.R.M)


QUICK ACCESS MEMORY (Q.A.M)

Απόψε σε θυμήθηκα
όπως το τατουάζ 
την αγαπημένη του.

Απόψε μύρισα
τα αρώματα 
όλων των πόρων
του σώματος σου.

Απόψε γεύθηκα
το πιο γλυκό φιλί
της ζωής μου.

Απόψε ξαναγεννήθηκα..

Απόψε διάβασα 
τους παλμούς
της καρδιάς σου
που μου λένε 
ένα ατελείωτο 
Σ' αγαπώ.

Απόψε άκουσα το
πιο γλυκό τραγούδι
της ζωής μου
από τις χορδές 
της σειρήνας σου.

Απόψε έγιναν "ένα" (*)
τα μυστικά της ζωής μας
στα φυλλοκάρδια μας.

Απόψε έλιωσαν 
τα μέταλλα των
χημικών ενώσεων (**)
των σωμάτων μας.

Απόψε πέταξε 
η αγάπη από μια
άκρη της γης
στην άλλη.

Απόψε ενώθηκαν
οι καρδιές μας
και το πνεύμα μας
Για πάντα..

Ευχαριστώ την ποιήτρια 
Efigenia Coutinho Mallemont 
για την αφορμή που μου έδωσε
να γράψω αυτά τα λόγια 
από το παρακάτω αισθησιακό
τραγούδι στα Πορτογαλικά.

Christos Spyridonos Roumeliotis
Athina 19/2/2023 06h00


Memória Cinética 
Efigenia Coutinho Mallemont 

Eu respiro-te louco
preceito tatuado na
Memória da pele eu
ainda sinto todos os
aromas dos teus traços 
a entrega do beijo dentro
do meu corpo, todas
ondulações requintadas
permanecem legíveis 
inscritas e registradas 
nas freestas secretas
de nossas peles pêlos
uma entrega tão poente
numa fusão de metais
molecular e cinético
urgindo nossa química..
Teimosas Saudades...

Balneário Camboriú SC Brasil 

Eric Clapton
(*) ενώθηκαν 
(**) Η Χημεία της αγάπης 
δεν έχει να κάνει με σύνορα 
αλλά με νότες μουσικής 
που διασχίζουν καρδιές 
και ωκεανούς 
σε δευτερόλεπτα..

MEMÓRIA DE ACESSO RÁPIDO (Q.A.M)

Lembrei de você esta noite
como a tatuagem
sua amada.

Eu cheirei esta noite
os perfumes
de todos os recursos
do seu corpo.

Esta noite eu provei
o beijo mais doce
da minha vida.

Esta noite eu renasci..

Eu li esta noite
os pulsos
do seu coração
eles me contaram
um infinito
Eu te amo.

Eu ouvi esta noite
música mais doce
da minha vida
das cordas
da sua sirene.

Esta noite eles se tornaram "um" (*)
os segredos de nossas vidas
nos nossos corações.

Esta noite eles derreteram
os metais de
compostos químicos
de nossos corpos.

Esta noite ele voou
o amor de um
borda da terra
no outro.

Esta noite eles estavam unidos
nossos corações
e nosso espirito
Para sempre..

Eu agradeço ao poeta
Efigênia Coutinho Mallemont
pela razão que ele me deu
para escrever estas palavras
do seguinte sensual
música em portugues.
Christos Spyridonos Roumeliotis
Atena 19/2/2023 06h00

Memória Cinética
Efigênia Coutinho Mallemont

MÉMOIRE D'ACCÈS RAPIDE
 (Q.A.M.)

 Je me suis souvenu de toi ce soir
 comme le tatouage
 sa bien-aimée 

 j'ai senti ce soir
 les parfums
 de toutes les ressources
 de ton corps.

 Ce soir j'ai goûté
 le plus doux des baisers
 de ma vie.

 Ce soir je renais..

 j'ai lu ce soir
 les impulsions
 de ton coeur
 Ils me disent
 un interminable
 Je t'aime.

 j' ai entendu ce soir
une chanson la plus douce
 de ma vie
provenant des cordes
 de ta sirène.

 Ce soir ils sont devenus "un" (*)
 les secrets de nos vies
 dans nos coeurs.

 Ce soir ils ont fondu
 les métaux de
 composants chimiques
 de nos corps.

 Ce soir il a envolé
 l'amour d'un
 bord de la terre
 à l' l'autre.

 Ce soir ils étaient unis
 nos coeurs
 et nos esprits
 Pour toujours..
Xou.Rou
19/2/2023
lu et corrigé 




ΤΟΝ IMAGE
Efigenia Coutinho Mallemont 
A todo instante,
tua imagem insiste 
em fixar morada
em minha retina,
irradiando sensações 
luminosas de um 
bem-quer carregado 
De doçuras e ternura .
Tua presença fantástica
é tão real, é tão forte
Que sinto a ti e devolvo 
meu pensamento,
buscando-te num 
Céu edificante!
Balneário Camboriú SC 
https://youtu.be/Fp5t2yIiR-U

Η ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ
Efigenia Coutinho Mallemont
Η εικόνα σου με ακολουθεί..
ορίζει την κατοικία της..
στον αμφιβληστροειδή μου..
Λαμπρή παραίσθηση..
Ευχές με φως με γλύκα..
Με τρυφερότητα..
Η παρουσία σου.. 
είναι αληθινή δυνατή..
Αυτό που νιώθω για σένα..
σου το επιστρέφω..
Με τη σκέψη μου.. 
σε ψάχνω μέσα..
Στον απέραντο ουρανό..
chaque moment,
ton image insiste
en fixant sa demeure
sur ma rétine,
sensations rayonnantes
lumineux d'un
bien-souhait chargé
De douceur et de tendresse.
ta fantastique présence
c'est tellement réel, 
c'est tellement fort
Ce que je ressens 
pour toi et je te le rends
ma pensée,
te cherche dans le ciel édifiant !

ΤΟΝ IMAGE
Efigenia Coutinho Mallemont 
A todo instante,
tua imagem insiste 
em fixar morada
em minha retina,
irradiando sensações 
luminosas de um 
bem-quer carregado 
De doçuras e ternura .
Tua presença fantástica
é tão real, é tão forte
Que sinto a ti e devolvo 
meu pensamento,
buscando-te num 
Céu edificante!
Balneário Camboriú SC 
https://youtu.be/Fp5t2yIiR-U

Η ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ gr
Efigenia Coutinho Mallemont
Η εικόνα σου με ακολουθεί..
ορίζει την κατοικία της..
στον αμφιβληστροειδή μου..
Λαμπρή παραίσθηση..
Ευχές με φως με γλύκα..
Με τρυφερότητα..
Η παρουσία σου.. 
είναι αληθινή δυνατή..
Αυτό που νιώθω για σένα..
σου το επιστρέφω..
Με τη σκέψη μου.. 
σε ψάχνω μέσα..
Στον απέραντο ουρανό..

ΤΟΝ IMAGE fr
chaque moment,
ton image insiste
en fixant sa demeure
sur ma rétine,
sensations rayonnantes
lumineux d'un
bien-souhait chargé
De douceur et de tendresse.
ta fantastique présence
c'est tellement réel, 
c'est tellement fort
Ce que je ressens 
pour toi et je te le rends
ma pensée,
te cherche dans le ciel édifiant !
  
ΤΟΝ IMAGE
Efigenia Coutinho Mallemont 
A todo instante,
tua imagem insiste 
em fixar morada
em minha retina,
irradiando sensações 
luminosas de um 
bem-quer carregado 
De doçuras e ternura .
Tua presença fantástica
é tão real, é tão forte
Que sinto a ti e devolvo 
meu pensamento,
buscando-te num 
Céu edificante!
Balneário Camboriú SC 

Η ΕΙΚΟΝΑ ΣΟΥ gr
Efigenia Coutinho Mallemont

Η εικόνα σου με ακολουθεί..
ορίζει την κατοικία της..
στον αμφιβληστροειδή μου..
Στις παραισθήσεις μου..
Στις ευχές μου..
Τρυφερή η παρουσία σου.. 
είναι αληθινή και δυνατή..
Αυτό που νιώθω για σένα..
σου το επιστρέφω..
Με τη σκέψη μου.. 
σε ψάχνω ανάμεσα στ' άστρα 
Του απέραντου ουρανού..

ΤΟΝ IMAGE fr
chaque moment,
ton image insiste
en fixant sa demeure
sur ma rétine,
sensations rayonnantes
lumineux d'un
bien-souhait chargé
De douceur et de tendresse.
ta fantastique présence
c'est tellement réel, 
c'est tellement fort
Ce que je ressens 
pour toi et je te le rends
ma pensée,
te cherche dans le ciel édifiant !
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου