Δευτέρα 23 Αυγούστου 2004

Φεγγάρι Αμαρύνθου, Αύγουστος, Αυγούστου

Φεγγάρι Αμαρύνθου

ΑΥ :: To καινούργιο το φεγγάρι
Το ραντεβού μας δεν ξέχασε και πάλι
Απ’ του Ιούλη ξέφυγε τη ζάλη
Και στην δικιά μου πάλι έπεσε την αγκάλη !

ΦΕ : «Αύγουστε της Φλώρας και της Σαντορίνης
Αύγουστε της Παναγιάς και της Χριστιανοσύνης
Αύγουστε του Ολυμπιο-Αγώνα και της Ειρήνης
Αύγουστε του έρωτα και της δύνης» !

ΦΕ : «Αχ Αυγουστέ μου καλέ μου μήνα αγαπησιάρη
Με πόθο σ’ επερίμενα κάτω στ’ ακρογιάλι
Ν’ αστράψω στης θάλασσάς σου τα παιχνιδιάρικα νερά
Και μέσα στη βαρκούλα του ψαρά να με νανουρίσουνε, απαλά» !

ΑΥ : Το καινούργιο το φεγγάρι
Απ’ το μπαλκόνι μου περνά και πάλι
Από νωρίς δειλά δειλά μου γνέφει
Πως μεσάνυχτα επιθυμεί, να με …μαγέψει !

ΑΥ : «Αχ φεγγάρι μου καλό
Κάνε πέρα το σκοτάδι το πηχτό
Το φως σου το χαμογελαστό σφόδρα, λαχταρώ
Να μου φέγγει όλη νύχτα στη πίστα στο χορό» !

ΦΕ : «Αύγουστε φίλε του Διόνυσου πιστέ
Γλυκόπιοτων ελλ-οίνων χορηγέ,
Ασεμε ακόμα μια φορά από τα χείλη της φιλί να πιώ
Και για σένα αυτό το μήνα δυό φορές θαρθώ» !

ΦΕ : «Αύγουστε καλέ μου παραθεριστή
Ευτυχίας θνητών κατοικία εξοχική
Θεών μικρού Ολύμπου κατοικία θερινή
Για χάρη σου στις 30μία θα φέξω μενεξεδί» !

ΑΥ : Φεγγάρι μου ολοκαίνουργο και θαυμαστό !
Μικρών παιδιών όνειρο σαν μπάλα στρογγυλό !
Ακου εκεί ψηλά τούτη τη φορά, σε παρακαλώ, πιο προσεκτικά
Κάτου δώ, μια λαλιά πιο γλυκιά του ΤΖώρτζη του πιτσιρικά !

ΤΖ : «Φεγγαράκι μου λαμπρό
Φέγγε μου να περπατώ
Να πηγαίνω στο σκολειό
Να μαθαίνω γράμματα
Γράμματα σπουδάγματα
Του θεού τα πράγματα» !

Χρήστος Ρουμελιώτης
Ερέτρια, Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2004,
12:15 μμ

Σε Μαρμάρι και Ραφήνα
Το φεγγάρι μπήκε σφήνα
Και ανηφορίζει στον ευβοϊκό
Προς το Μεσάπιο βουνό
Καραβάκι χάρτινο ολυμπιακό !
Αχ αθώο μου φεγγάρι
Απόψε είσαι σαν το κεχριμπάρι
Στάσου λίγο στο «ΛΙΜΑΝΑΚΙ»
Να σε κεράσω ένα κρασάκι
Λίγο να ξαποστάσεις !
Σου θυμίζω σ’ αγαπώ
Να μην με ξεχάσεις!

Αμάρυνθος, 23/8/2004/20.30
«ΛΙΜΑΝΑΚΙ»= =Ψαροταβέρνα στην Αμάρυνθο Ευβοίας
Με την Corine Και τον Omar Boukercha

«Φεγγάρι μου σ’ ευχαριστώ
Για το φέγγος σου το παντοτινό
Υπόσχεση σου δίνω φυλαχτό
Τη μαμά και το μπαμπά
Πάντα θ’ αγαπώ
Θα τους σέβομαι και θα τους τιμώ
Όπως τη Παναγιά και το θεό» !

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου