Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2024

Anniversary Ιωάννα Χρήστου σαν σήμερα


ΓΙΆΝΝΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ

Τέσσερις δεκάτου
Τραγούδι θέλει
Η χείρα μου να γράψει
Μα δεν μπορεί
Δεν την αφήνει η καρδιά
Με δάκρυα λιώνει τα χαρτιά
 
Τέσσερις δεκάτου
Σήμερα παρούσα
Σε ατζέντες
Κολλητών τα κινητά
Συγγενών τα σταθερά
Χωρούσε άπειρη αγάπη
Η δική σου η ❤️ καρδιά
Χρίστος ρουμ.
4/10/2024 αγ.αδρ.
Σημ.:
Η Γιάννα σε ανταπόδοση
ευχών που έστελνε
Σε γιορτές και επετείους,
λάμβανε στα γενέθλια της
και τη γιορτή της πάνω από
διακόσιες (200) κλήσεις 













Καλημέρα Χρήστο,
Τι υπέροχη φωτογραφία είναι αυτή που έστειλες και τι όμορφα τα λόγια σου και τα ποιήματα σου για το Γιαννάκι μας κάθε φορά και ειδικά σήμερα την ημέρα των γενεθλίων της. Αν και δυστυχώς δεν πιστεύω στη ζωή μετά το θάνατο, με παρηγορεί να φαντάζομαι ότι κάπου μακριά ετοιμάζεται μεγάλο γλέντι για αυτό το υπέροχο πλάσμα που έφυγε τόσο νωρίς από κοντά μας. Τον Αύγουστο έφυγε ξαφνικά και η αδελφική μου φίλη Πατ από καρκίνο ενώ εγώ ήμουν στη Γερμανία. Είναι και αυτή μια δεύτερη μεγάλη απώλεια που δεν μπορώ να διαχειριστώ.
Γιάννα Μακρή 

Χρήστο μου,
Πόσο όμορφα, τρυφερά και νοσταλγικά τα λες. Κάθε φορά που γράφεις για τη Γιάννα με τα δυο ν και μοιράζεται τις σκέψεις σου μαζί μας χαίρομαι γιατί διαβάζω πράγματα όμορφα και λυπάμαι που η Γιάννα μας δεν είναι δω να τα διαβάσει και αυτή. Κοιτάζω και τη φωτογραφία της και νομίζω ειναι κάπου κοντά και μου χαμογελά. Η χαρά που μας έδωσε όλα αυτά το χρόνια με τον ενθουσιασμό της με την αγάπη της και την Καλή της την καρδιά θα είναι πάντα στην ψυχή μας Θα την θυμόμαστε πάντα με αγάπη και νοσταλγία. Αχ βρε Γιαννάκι τι μας έκανες! Χρήστο μου σ' ευχαριστώ 
Λίτσα Μακρή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου