Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024

Καλημέρα Kalimera


Καλημέρα και πάλι ήλιε
Στην αυλή μου
Καλημέρα και πάλι δάκρυα
Στα μάγουλα μου
Καλημέρα και πάλι χαρά
Στην καρδιά μου
Καλημέρα γλυκές μου αναμνήσεις
Καλημέρα γλυκιά μου μέρα
Με τη δροσούλα σου
Κάτω από τη κληματαριά 
Καλημέρα γλυκές μου γειτονοπούλες
με τα κακαρισματά σας
Καλημέρα γλυκό μου τριζόνι
Σε πια αγκαλιά άραγε τη νύχτα
κοιμήθηκες;
"Καλημέρα σήμερα είναι μια άλλη μέρα"
"Σήμερα ζούμε αύριο ποιος ξέρει"
Γλυκές στιγμές
Μοναδικές Αλησμόνητες
Με τα τσαμπιά να ωριμάζουν
Τι μεγαλείο!
Με τη ζωή να τραβά στην παραλία!
Το νερό να χωρίζει στην μέση
να περάσεις
Με το γαλάζιο να απλώνεται 
Μες στα μάτια σου το κορμί σου
Αντίο καλή μου μέρα που σαν αστραπή 
Ήρθες και έφυγες
Για να αφήσεις μια γλυκιά ανάμνηση 
Να επιπλέει στο νερό γαλάζιας πισίνας.
Ακόμα μια νύχτα με καθαρό ουρανό πιο καθαρό και από την ξανθή άμμο.
Άγιος Αδριανός 16/8/2024

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου