Πέμπτη 25 Απριλίου 2024

Ευχαριστώ - Efharisto


Στη άκρη του δρόμου:
Κατσίγγρι Άρια Ναύπλιο

Στην άκρη του δρόμου
Γατζωμένη σε ένα φράκτη
Παρέα με ελίτσες
Καλοφορτωμένες
Και με άλλα ρόδα
Ήμερα τρανά σελιπωτά
Απολαμβάνω
Τα βιαστικά περάσματα
Των μυαλοφόρων (;) και
Των πουλιών από ψηλά και
Τις κλεφτές ματιές των εραστών
Ευχαριστώ Κύριε
Που μου έδωσες Σημασία
Εμένα τη φτωχή αλλά περήφανη
Αγρο-τριανταφυλλιά
Αισθάνομαι τόσο ελεύθερη
Πιο πολύ και από τους ανθρώπους
Να κοίτα τα κλαράκια μου
Πάνε όπου θέλουν
Παρατηρούν τα πάντα
Η φύση τα ποτίζει 
Η γη τα κρυφοταΐζει
Μιλούν με τα σύννεφα 
Με τους Ανέμους τα (κ)άστρα
Πλέκουν καλοσύνη
Και εμπλέκονται με την ομορφιά
Κανένας δεν τα εμποδίζει
Κανείς δεν τα κατευθύνει
Να κοίτα τα αγκαθάκια μου
Πόσο φιλικά είναι..
Να κοίτα τα χεράκια μου
Χειραψία ζητάνε!
Να κοίτα τους μελισσοκόμους μου
Αγόγγυστα το νέκταρ μου απορροφούν 
Μετράει πολύ ο τόπος εδώ
Κοπιάσετε παρακαλώ περάστε
Πιο κάτω το Νάπλι το τουριστικό
Και το Παλαμήδι το ιστορικό
Κατζίγκρι Άρια μυρίζουν '21
Στρατόπεδα επαναστατικά με
Εμπειροπόλεμους σιδεράδες
Και έμπειρους οπλαρχηγούς
Τους Οθωμανούς του κάστρου
"κατεδίωξαν με καταισχύνην"
Σας περιμένουν
με αγάπη και υπομονή
.....
χρ.ρουμελιώτης
Άγιος Αδριανός
25/4/2024
Το ανωτέρω είναι αφιερωμένο
Στο rbnb που βρίσκεται σε στρατηγική
Πανοραμική θέση Άρια 5' από Ναύπλιο
Κρατήσεις εδώ: Tel. 2752 024008
--
Πρόσθεσε αξία στο κατάλυμα σου
Δημιουργία περιεχομένου
✓ Ελεύθερη τιμή από ..€
✓ Μόνιμη συνεργασία 
✓ Τιμή € ό,τι θέλετε 
Δείγματα:







πω





















Ωράριο βιβλιοθήκης Παλαμήδης
Στο Ναύπλιο
Εμένα η αγάπη μου
Είναι η ποίηση 
Και επειδή 
Ποίηση είσαι συ
Εσένα αγαπώ 
Pour moi mon amour
 C'est de la poésie
 Et parce que
 Tu es la poésie
 Je t'aime 
 Je ne peux pas 
Abolir mes amours
Je ne peux pas 
supprimer 
mes femmes aimées 
Je ne peux pas décrocher 
mes objets sublimés 
Je ne peux pas que d'émerveiller 
Les tableaux d'art de mon fils 
Christakis
Je ne peux pas m'imaginer
De me cesser aimer mes/nos enfants
Chris Spyros Jason
Je ne peux me considérer 
Oublier mes proches 
 Amis/amies/camarades/collègues 
Je ne peux pas 
Raser mes poèmes amoureux
Je ne peux pas oublier
Gianna ❤️ épousé
Je ne peux pas 
M'arrêter écrire des vers
Je ne peux pas cesser 
Faire des critiques politiques 
Je ne peux pas
M'abandonner de participer 
D'une façon ou autre 
Dans les luttes sociales 
Des syndicats aux cotées 
De la classe ouvrière 
Et aux subordonnés mal traités 
Couches ou individus de la société.
Je ne peux pas 
Me laisser bloquer
Ma fragilité de ma vieillesse 
Je ne peux pas 
mettre un terme à l'espoir
De t'aimer autrement (Flo)
☮️ Vive la ☮️ 
Chr.Roum.27/4/2024
Athènes 
👪👫
Χριστός
Ένας επαναστάτης 
Κατά των Ρωμαίων κατακτητών 
 που με βελούδινο 
Λόγο συσπείρωσε το λαό 
Για την ελευθερία + την ☮️ 
Στη Παλαιστίνη Ιουδαία 
Χρίστος.ρουμ.
Κυριακή 28/4/2024
Ω γλυκύ μου έαρ 
Ειρήνη Παπά 
Μουσική 
Παπαθανασίου 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου