Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2024

Τι σας προσφέρει ένας ήλιος; les offres du Soleil! (Nafplio)


Τι μπορεί να σας προσφέρει
ένας ήλιος του Ναυπλίου;
Ναύπλιο 10/2/2024

Κάθε μέρα ένας ήλιος
Ορμητικά αισιόδοξος
Έρχεται στο παραθύρι (*) μου
Κυριεύει τις αισθήσεις μου
Θερμαίνει τη καρδιά ❤️ μου
Ομορφαίνει τη ζωή μου
Θρέφει τις αγάπες μου
Συντηρεί τη σχέσεις μου
Φρεσκάρει την μνήμη μου
Βαθαίνει τις σκέψεις μου
Απαλύνει τα προβλήματα μου
Γλυκένει τους καημούς μου
Λειαίνει τις αποφάσεις μου
Θαμπώνει τους εχθρούς μου
Exit-τάρει τα όνειρα μου
Προεκτείνει τις φιλοδοξίες μου
Δωρίζει μου σταγόνες ευτυχίας
Μου προσφέρει πελάγη
χαράς και ικανοποίησης
Κάθε μέρα εμπλουτίζει
τα ενδιαφέροντα μου
Κάθε μέρα είναι
μια προστιθέμενη αξία
(*) Όσο για τις κλειστές
πόρτες και τα σανιδωμένα  
παράθυρα για αυτά θα
μιλήσουμε μια άλλη φορά!
Χ.Ρ. 10/2/2024
 































































































--------




















ΤΕΛΟΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΝΝΕΤΟΚΡΑΤΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου