Δευτέρα 1 Ιανουαρίου 2024

Γράμμα στη Σύνθια, Letter to Synthia

 
Αγαπημένη μου Σύνθια
Ξύπνησα πρωί αχάραγα
Βρήκα στο fb μύνημα σου
Και χάρηκα ιδιαίτερα
Δεξιά μου το βιβλίο του
Του αγαπημένου Τάσου μας
Αριστερά το συρταράκι μου
Ανέγγιχτο όπως το άφησα
Μπήκε ακόμα ένας Γενάρης
Μετά τον αποχωρισμό μας
Μου λείπει η καταπληκτική
Συντροφιά σας φίλες μου.
Άνοιξα το βιβλίο και είδα
Μια καρικατούρα του Τάσου
Μπορείς να μου πεις αν
Είναι σχέδιο προσωπογραφία
Του Τάσου ή δικιά μου;
Σίγουρα έχεις το βιβλίο
Κοίταξε το σε παρακαλώ.
Συνέχισα το ξεφύλλισμα
Δεν είδα μέσα ούτε μολυβιά
1 ημερομηνία 29 Μάη 1975.
Θυμάμαι το έχω γράψει στη 💓
Στάθηκα στο απόσπασμα
Που σου στέλνω απόκομμα.
Τα μελοποιημένα ποιήματα
Τα έχω στην αντζέντα μου
Και τα ακούω καμιά φορά
Εγώ εδώ κατόρθωσα και
Πάγωσα το χρόνο στα όσα
Σαν φίλες αγαπήσαμε..
Και προλάβαμε να ζήσουμε
Ξέρω θα πάρεις τηλέφωνο
Τη Λίλυ την Ελένη την Κική..
Πες τους και από μένα
Χρόνια πολλά και κάνε τις
Μια πολύ σφιχτή αγκαλιά
Τα καθημερινά τα μαθαίνω..
Κρατάω σημειώσεις.
Σε διαβεβαιώνω ότι εδώ
Στο βυθό του Υπέροχου
Ωκεάνιου κόσμου.. υπάρχω..
Μην κάνεις πίσω σε τίποτα
Από όσα πιστεύεις
παρακαλώ, μην δακρύσεις
Καταραμένοι πόλεμοι!
Χαμένα κορμιά στρατηλάτες!
Καταραμένοι χασάπηδες!
Να είσαι χαρούμενη
και να μου γράφεις.
Σε αχνοφιλώ
Σε αγαπώ
Γιάννα.
Ά! Ναι σε παρακαλώ άκουσε λίγο
Και το τραγουδάκι που αγαπώ:
<<Μενεξέδες και ζουμπούλια>>

Υστερόγραφο:
Ω! Φτωχό μου συρταράκι
Ποτέ να μη σε δω
Πεντάρμο μοναχό!
ΧΡ
Άγιος Αδριανός 1η Γενάρη 2024
Tags:
Σύνθια
Γιάννα Χ.















Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου