Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2023

Το παρκάκι, to parkaki, Nafplio, Ναύπλιο, Kyra Georgia, Κυρά Γεωργία


ΤΟ ΠΕΡΗΦΑΝΟ ΠΑΡΑΠΟΝΟ
(Μονόλογος)

Είμαι ένα μικρό παρκάκι
Τσέπης όπως λένε
Με πολύ στοργή 
μ'έχουν καμωμένο
Δίπλα σε ένα οχηρό φημισμένο
(Ναυπλία)
Στην άκρη της πόλης
με το κάστρο το ψηλό
Χιλιάδες επισκέπτες κάθε σουκού
Να δουν τη πόλη τη παλιά
Να κάνουν βόλτα 
στα σοκάκια τα στενά
Με τις μπουκαμβίλιες 
και τα γιασεμιά
Μαγαζιά με ωραία κομπολόγια
Να ανέβουν στο βουνό
Να δουν το λιμάνι τη θαλαμηγό
Το Μπούρτζι και τα 3 αδέλφια
Όμορφες εκκλησίες μουσεία
πλατείες συνταγματικές
Μνημεία ανδριάντες
Περήφανα πάρκα καφέ ρεστό
Hôtels σπίτια νεοκλασσικά
Αρχοντικά προγόνων ευγενών
Λείψανα κατακτητών
Οθωμανών κ καθολικών
Ηρώων επαναστατών
Του Γέρου του Μωριά
Του Καποδίστρια του Φουκαρά
Του ήρωα Στάικου Σταϊκοπούλου
Και της ανεπανάληπτης 
Μπουμπουλίνας
Ανδριάντες ποιητών Νίκου Καρούζου
Και συγγραφέων κ προσώπων αφανών
Ναύπλιο είναι κόσμημα μοναδικό
Της Ελλάδας φυλαχτό ξέρω εγώ
Έργα γίνονται πολλά κατανοητά
Πέφτουν ιδρωμένα λεφτά
μπράβο στο λαό γιαυτά
Αλλά και εγώ το φτωχό
Περιμένω με υπομονή μεγάλη
Νάρθει η σειρά μου πάλι
Κάποιος να με ανακουφίσει
και με πρόσωπο καθαρό
ξανά τους τουρίστες
Αλλά και τους ντόπιους 
να ειδώ
Ευχαριστώ για την φιλοξενία
Του φίλου μου μου του Χουρού
Ναύπλιο 10/11/2023

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 1

Το αφιερώνω
στην κυρά Γεωργία (*)
Την απόστρατο Συνάδελφο
Ξενοδοχοϋπαλλήλο
(Με το βαθμό του
<<Συνταγματάρχη>>
Αλλά όχι τις αμοιβές)
Θα έλεγα γιατί το αξίζει
Ως αφανής ηρωίδα τουρισμού
Και φιλοξενίας
Που κατοικεί κάπου κει
Σε οικία μίνι ταπεινή
Παρά πολύ συμπαθητική
Και αξίζει ο Δήμος να νοιαστεί
(*) Ψωμί δεν έχουμε τυρί γυρεύουμε 

ΥΣΤΕΡΌΓΡΑΦΟ 2

<<Και όχι να πείτε
είμαι τίποτα σπουδαίο>>

ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ 3

Όπως καταλαβένετε φίλοι μου
το ανωτέρω αφήγημα
Είναι μικτού περιεχομένου
με σκωπτικό τουριστικό
Τιμητικό κοινωνικό Χαρακτήρα

ΥΣΤΕΤΟΓΡΑΦΟ 4

Το κλειδί είν' στη γλάστρα
Το κάστρο είν' κει ψηλά
Τα λουλούδια στα σκαλιά
Φωτομάρα λεν την Παναγιά

Το κλειδί είν' στη πόρτα
Μπες οπότε θες μη ρώτα
Ο πατέρας τρώει στο σοφρά
Κρεμμύδι και ελιά 
μπράβο Λάκη 2 φαγιά

Χωράφι και καπνά
Φτώχια κεφαλή ψηλά
Λυχνάρι και γωνιά
Ξυπνάει πρωί η γειτονιά

Περαστικέ έχω μιά καρδιά
Και ένα ευαγγέλιο σιμά
Στο σπιτάκι μ' κλείσου
Μη φοβού ξομολογήσου

Τα μυστικά σου βάλτα
Στο ντι-εν-έϊ σου κ άστα
Τα εγγόνια θα τα βρουν
Και θα τα μοιραστούν

Το αφιερώνω με εκτίμηση 
στην κυρά Γεωργία
Παρασκευή Ναυπλίου
10/11/2023

Tags

ΓΕΩΡΓΙΑ 26/11/2023

Το Καλυβάκι μου:
Το αγαπώ
Το σέβομαι 
Το φροντίζω
Το σκουπίζω
Με αισιοδοξία
Κάθε μέρα το γεμίζω 
Το καφεδάκι μου:
Πιες όσο θες
Είναι χωρίς ζάχαρη γλυκό 
Και αληθές 
Οι φίλοι είναι φίλοι
Μίλα μου απλά
Δεν μου πάει το κυρά
Πες με Γεωργία 
Εδώ να νιώθεις άνετα
Κάτσε όσο θες
Πόρτες πάντα ανοιχτές 
|°°|~~|°°|































Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου