Τετάρτη 28 Ιουνίου 2023

Καφές και Μαντινάδες, Café et poèmes courts


Με κόκκινο χρώμα
της φωτιάς έντυσες
το κορμί σου
Ας έπαιρνε αυτό φωτιά
Κι ας καιγόμουνα μαζί σου (*)

Κι αν έξω έχει καύσωνα
Εσύ την φωτιά ορίζεις
και την καρδούλα μου
στις φλόγες σου τυλίγεις (**)

Φτωχό κορίτσι
με τόσα κάλλη
Γαμπρό θα βρούμε
Και θα βρεθούνε κι άλλοι (**)

Δύο φιλενάδες είναι
και οι δύο χαριτωμένες
Μα και οι δύο θε να κάνουνε
Πολλές καρδιές καμένες (*)

Γέμισε ο κόσμος πέρδικες
Πούνε η καραμπίνα 
Εμείς μια έχουμε
Και ρίχνει μια το μήνα (*)

Γιώργος (*) και Δέσποινα
Και σούπερ Ζαχαρένια
28/6/2023 Κυψέλη
μεταξύ καφέ και κρουασάν
με Χρίστο Ρουμ.(**)

Για το Γιώργο το "κομπολογά"
και μαντιναδόρο
Που μου χάρισε αυτό το υπέροχο
Αυτοχειροποίητο κομπολόι

Άπειρα τα κομπολόγια
Για σένα καρδιά μου φτιάχνω
Το καθένα χάντρα και στεναγμός 
Για Σένα καρδιά ❤️ μου βγάνω. 



Με τη φούντα του τη απαλή 
Χαϊδεύω τη ψυχή μου
Με κάθε χάντρα πορφυρή
Στολίζω τη ζωή μου

Με 45 χάντρες στόλισα 
Το μπούστο σου Χρυσή μου
Και δοξάζω ένα θεό
Που σε όρισε μαζί μου

45 στιχάκια και άλλα τόσα
Για Σε, φτιάχνω κάθε πρωινό 
Και σε μπουφέ τ' απλώνω 
Νάχεις να διαλέγεις
Αυτά, που δεν έχουν πόνο..

Χρήστος Ρουμ. 30/6/2023
 11h00










Το καλύτερο μπεγλέρι
Είναι τα κλειδιά στο χέρι
Τραγούδι.

Άσχετο: Λίγο μετά τις εκλογές της 25/6/2023
Επιμύθιο
Προς Νίκο Μούτσο "ας διατηρούμε πάντα την ελπίδα ζωντανή και ας σκύψει ο καθένας να παλέψει με όποιο δημοκρατικό μέσον διαθέτει σε κάθε θεσμό. Απο ένωση συνταξιούχων πχ μέχρι σωματείο παντού όπου μπορεί να συμμετέχει ο κάθε ένας. (Τη μαγκούρα έδειξε ο Κολοκοτρώνης στο βοσκό που κρατούσε και του ζητούμε τουφέκι να αγωνιστεί κατά των Τούρκων για την κατάληψη του κάστρου του Ναυπλίου και αργότερα δεν τον αναγνώριζε όπως ντύθηκε και οπλίστηκε μετά τις μάχες που έδωσε με τη μαγκούρα). ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΤΩΡΑ ΤΑ ΠΑΡΑΤΗΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ. ΑΣ ΠΑΡΕΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥ ΜΙΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ "ΜΑΓΚΟΥΡΑ" ΚΑΙ ΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝΑΛΟΓΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΗΛΙΚΙΑ ΤΟ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΗΣ ΜΑΧΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΡΓΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ.. ΤΑ "ΟΠΛΑ" ΣΕ ΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΔΙΑΘΕΤΕΙ Ο ΣΥΡΙΖΑ ΣΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΞΕΦΡΑΣΕ Ο ΠΡΌΕΔΡΟΣ ΤΗΣ Κ.Ο. Σ.ΦΑΜΕΛΟΣ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΕΙΡΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ. Η ΕΥΘΥΝΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΗ ΜΕΝΕΙ ΝΑ ΑΝΑΛΗΦΘΕΊ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου