Παρασκευή 23 Αυγούστου 2002

Κυτίνου Γαρουφαλιά

Κυτίνου Γαρουφαλιά

Είμαι νέα και ωραία
Με λένε Γαρουφαλιά ή Τίνα ή Φαλιά
Με φο ξανθιά στη ρίζα τους μαλλιά
Η γλώσσα μου φαρσί πάει τα Γαλλικά
Δουλεύω γρήγορα και αποτελεσματικά
Κρατάω σπίτι και ζωντοχήρα είμαι με διό παιδιά
Λόγο έχω ευγενικό
Πνίγει ελέφαντα σ’ ένα ποτήρι με νερό

Στο Grand Bleu θα με βρείτε να δίνω πρωινό
Καφέ σερβίρω και γλυκό
Μαζεύω το τραπέζι περισσεύει και λεπτό
Σερβίρω και μεσημεριανά σε μάνες και παιδιά
Έμαθα να καταπίνω κάθε λογής παραξενιά

Μηχανάκι καβαλάω χιλιόμετρα μετρώ
Κάθε μέρα Ερέτρια - Βασιλικό
Με τα’ αεράκι φλερτάρω κάθε πρωινό
Αχ παπάκι μου σκουχτό με θέσεις διό
Φύλαξέ με από αυτοκίνητο κακό
Ένα άντρα μελαχρινό ζήτησα κι εγώ
Κύλα γρήγορα σε παρακαλώ
Να μου τον φέρεις δεν με νοιάζει απ’ τη Σέτα η το Γυμνό
Αχ Αχ Αχ
Δεν την μπορώ την άδεια αγκαλιά
Θα τον γεμίσω με πολλά πολλά χάδια και Φι(α)λιά

Χρίστος Ρουμελιώτης Ερέτρια 23/08/02
Για Γαρουφαλιά Κυτίνου

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου