Πέμπτη 22 Αυγούστου 2002

Πάλης Μανώλης

Πάλης Μανώλης

Τη κουτάλα μου αγαπώ
Όταν σφιχτά στο χέρι μου βαστώ!
Μου αρέσει να της μιλώ και με τέχνη να τη στριφογυρνώ!
«Αχ κουταλίτσα μου γλυκιά
Από ντολμάδες φτιάχνεις μέχρι και γλυκά!
Τα ζαλίζεις τα κουκιά το πουρέ χαϊδεύεις απαλά
Τρελαίνεσαι για το γλυκό το τραχανά!
Έχεις ξαφρίσει Συ φαγητά και φαγητά!
Αχνιστά, καυτά, νόστιμα και μαγειρευτά!
Θυμάμαι το καπάκι κάποτε όταν σε φίλησε γλυκά
Το ερωτεύτηκες τρελά, το πήρες αγκαλιά,
Και εξαφανίστηκες μες της στης κουζίνας τα κρυφά!
Αχ κουταλίτσα μου γλυκιά
Που σ’ αγαπάνε του κόσμου όλου τα μαγαζιά!
Τόκ, Εσένα και Ποδιά
Εικόνισμα θα σε κάνω ψηλά εκεί με τη Παναγιά!
Μακριά από κινητά μίση κόσμου και καυγά
Συμβουλές να δίνεις στα παιδιά»
-Παιδιά: Μακριά από τα καταναλωτικά!

Χρίστος Ρουμελιώτης
Ερέτρια 22/08/02

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου