Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2002

Γιάννης Σκούφογλου (-12/6/2002)

Γιάννης Σκούφογλου

ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΚΟΥΦΟΓΛΟΥ


Γιάννης Συνδικαλιστής
Γιάννης Δίκαιος κριτής
Γιάννης του Εργατικού
Δικαίου Υπερασπιστής
Γιάννης Διεθνιστής
Γιάννης Δημοκρατιστής
Γιάννης Ανθρωπιστής
Γιάννης Ειρηνιστής
Γιάννης Σκούφογλου Αλτρουιστής
Γιάννη κάτι ήθελες να μου πεις
Γιάννη το άφησες εκκρεμότητα για να το σκεφτείς
Γιάννη το πήρες μαζί
Γιάννη τελευταία δεν σε είχα δει
Είχαμε άραγε ξεχαστεί;
Γιάννη όχι. Η Τούλα ήταν εκεί
Λίγους μήνες μετά την φυγή
Τι να μου πει;
Ο Γιάννης Θέ μου δεν ζει!
Γιάννη συγχώρα με, 
πόναγες πολύ και δεν ήμουν εκεί
Γιάννη μη με παρεξηγείς
Παιδί με πήρες μαθητή
Και μου δίδαξες τι ανθρωπιά εστί
Γιάννη εγώ την ξέχασα.. ποτέ όμως εσύ
Γιάννη ο άνθρωπος μια μέρα χάνεται στη γη
Γιάννη ο Γιάννης ζει
Σε κάθε εκδήλωση αγωνιστική
Σε κάθε εργαζόμενου το πικρό ψωμί
Στου Μανώλη Π. και του Γιάννη Γ., Ε. την αιώνια ζωή
Στου Χρήστου και της Γιάννας
και των παιδιών τους τη ψυχή
Η Τούλα,ο Στέλιος οι σύντροφοί σου
θα σε θυμούνται κάθε στιγμή..

Αθήνα 14 Νοεμβρίου 2002
Χρήστος Ρουμελιώτης
Βλέπε και εδώ 
 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου