Πέμπτη 8 Ιουλίου 2004

Τριλογία, ήλιος, φεγγάρι, γη, Ιούλης, Ιούλιος,

Τριλογία ήλιος φεγγάρι γη

ΦΕ: Απ’ τον ήλιο φως θα κλέψω
Και τα βουνα-λάκια σου θα φέξω
Απ’ τον ήλιο φως θα πάρω
Τις λιμνού-λες σου να φλερτάρω!

ΦΕ: Απ’ τον ήλιο φως θα κόψω
Στις γλάστρες σου να το φυτέψω
Απ’ τον ήλιο φως θα δανειστώ
Να ποτίσω το βασιλικό !

ΦΕ: Απ’ τον ήλιο φως θε να στερήσω
Για να σε πλημμυρίσω
Με φεγγαριά με πινελιές
Με ανεξίτηλες λεξο-μπογιές !

ΦΕ: Ήλιε μου ευλογημένε
Ηλιε μου βασιλιά μου μαγεμένε
Βάλε με σε καλή τροχιά
Να την έχω πάντα γειτονιά !

ΦΕ: Ηλιε μου και βασιλιά
Κοντά σου έμαθα πολλά
Έμαθα «φως» τι θα πει
Να της φέγγω απ’ το βράδυ ως το πρωί !

ΦΕ: Ηλιε μου και βασιλιά
Κοντά σου έμαθα τρανά
Κάτω από την αστροφεγγιά
Πολλών σειρήνων μυστικά !

ΓΗ: Φεγγάρι μου μικρό
Καλό σημάδι είσαι στον ουρανό
Το όνειρο μου έγινε σάρκα με ζωή
Οταν ανθρώπου πόδι πάτησε εκεί !

ΓΗ: Φεγγάρι μου με κεράσια γεμιστό
Για τα καλά σου λόγια σε ευγνωμονώ
Χειμώνα μου παίζεις το κρυφτό
Αύγουστο μ’ αφήνεις με το στόμα ανοιχτό !

ΓΗ: Φεγγάρι μου τρυφερό
Ελα κάτω στο γιαλό
Διπλές άγουρες ψυχές
Σε περιμένουνε να γίνουνε αχώριστες σκιές !

ΓΗ: Ηλιε μου μέγα ζωοδότη
Ορκο κάνουνε οι ανθρώποι
Ότι το φεγγαράκι
Δικό μου είναι παιδάκι !

ΗΛ: Φεγγαράκι στρογγυλό
Περήφανος νιώθω όταν σε κοιτώ
Εσένα αφήνω όταν πάω να κοιμηθώ
Να αχνοφωτίζεις τον κόσμο ολόκληρο
ή το μισό!
And don’t forget:
Γέμισε με χρυσόσκονη τον Ευβοϊκό!

ΗΛ: Φλώρα Σαντορινιά
Φλώρα θαλασσιά
Φλώρα με τα κόκκινα μαλλιά
Που σε χάνω που σε βρίσκω
Κάτω απ’ του φεγγαριού το δίσκο !

ΗΛ: Φλώρα του χορού
Φέρε γύρω το φεγγάρι
Απόψε κάνε μου τη χάρη
Αχ ν’ μουνα για σε το παλικάρι!

Γη, ήλιος και φεγγάρι
Μακριά είναι απ’ τον Άρη
Αιώνια γράφουν «φυσική»
Με «μαθηματική λογική»

Γη, ήλιος και φεγγάρι
Τριλογία διαστημική
Των ερευνητών πρόβλημα στη γη

Γη, ήλιος και φεγγάρι
Τριλογία ρομαντική
Των ερωτευμένων ε στη γή !

Εμείς η Γη ο Ήλιος το Φεγγάρι
Περήφανοι νιώσαμε πολύ
Σαν η μπάλα η θεά
Απ’ την Ελλάδα στην Ευρώπη
πέταξε ψηλά !
Και ποθούμε πολύ να δούμε
Σε λίγο στους Ολυμπιακούς
Ήρωες νικητές, Έλληνες πολλούς !

Χρήστος Ρουμελιώτης
Ερέτρια 8/7/2004 11:43:53 πμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου