Δευτέρα 15 Μαρτίου 2004

Φανταστικός διάλογος δημοκρατίας τρομοκρατίας


ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ 

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ - ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑΣ

ΔΗΜ.:
Ανανδρη αιμόχαρη φονολάτρισα !
Λίγες ώρες πριν ακόμα ένα λαό στην κάλπη οδηγήσω !
Χτυπάς πισώπλατα μήπως και λυγίσω!
Ασπλαχνη ύπουλη τρομοκράτισσα!
Τη χάρη ποτέ δε θα σου κάνω κι ας μου βγάζουνε τα μάτια!
ΤΡΟΜ.:
Λόγια πικρά βαριά ξεστομίζεις κυρά-δημοκρατία!
Τυφλώθηκες από το αίμα των «μαρτύρων» σου στην Ισπανία!
Μιλιά δεν βγάζεις για την πετρελαιοεκστρατεία!
Χωρίς τον Δήμο να ρωτήσεις πλούτη στο Ιράκ παράνομα πήγες ν’ αποκτήσεις!
ΔΗΜ.:
Με λογικόφωνους στοχασμούς και φαιδρούς ισχυρισμούς!
Στο σκαμνί φόνισσα θες να με καθίσεις θες κι από πάνω να το φιλοσοφήσεις!
Είναι αλήθεια αιχμάλωτη πιάνομαι συχνά στο λόγο και στη πράξη των ανθρώπων!
Και ντροπιάζομε συχνά μα και για των ανθρώπων τα δεινά υποφέρω ειλικρινά!
ΤΡΟΜ.:
Κυρά δημοκράτισσα και για μένα πολλές φορές σκληρός είναι ο διχασμός!
Είμαι εργαλείο των κακών ή των καλών; Πιο άραγε είναι το επόμενο θύμα μου;
Ένοχοι ή αθώοι; Πλήθος ή αρχηγός; Θρησκεία ή πολιτισμός;
Η αλήθεια ή το ψέμα;
Φοβάμαι πως ο διττός μου εαυτός υπηρετεί και το δικό σου καθεστώς!
ΔΗΜ.:
Α! Απ΄ ό,τι φαίνεται με σένα εύκολα δεν θα τα βγάλω πέρα!
Γιατί εσύ δεν έχεις μπέσα αφού σε δυό είσαι υπηρέτρα!
Και με φόνισσες καλά είναι κουβέντες να μην αλλάζω!
Γιατί θα με κατηγορήσουνε πως δεν τις εξουσιάζω!
ΤΡΟΜ.:
Χωρίς να θέλω να δικαιολογηθώ γιατί η βία είναι πράγμα ζωώδες και σκληρό!
Πες μου κυρά δημοκρατία ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ αν με φωνάξει για βοήθεια η ελευθερία;
Ας πούμε όταν πλακώνεται από σκλαβιά; Ή όταν απειλείται, φανερά;
Πες μου εσύ κυρά δημοκρατία τι να κάνω όταν εκδίκηση για φόνο θέλω να πάρω;
ΔΗΜ.:
Κυρά φόνισσα λύσεις υπάρχουνε πολλές αλλά εσύ πάντα έχεις δύο εκδοχές!
Και ανάλογα με τα συμφέροντά σου και τη συγκυρία, εκβιάζεις ή αίμα στάζεις!
Εμένα η γνώμη μου είναι: λύση «Μαντέλα» είναι η πιο καλή για εφαρμογή!
Αργά ή γρήγορα η αλήθεια θα φανεί και το δίκιο με μέσα ειρηνικά μπορεί να επιβληθεί!
Χρήστος Ρουμελιώτης
Αθήνα 15/3/2004 <><><><> 5:18:56 πμ
ΕΠΙΜΕΤΡΑ
Φταίει η ανισότητα η αδικία η τυφλή βία και η απληστία
Εξουσία φταίει η εξουσία και η αλαζονεία
Φταίει και ο φανατισμός και ο άγριος πλουτισμός
Φταίνε τα όπλα και ο κακός εγωισμός
Τι φταίει ο λαός;
ΖΟΥΓΚΛΑ ή ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ;
ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ:
Νιώθω ασφυξία!
Όχι όμως απελπισία!
Οι εκλογές στην Ισπανία!
Δείξανε συνεργασία!
ΖΟΥΓΚΛΑ ή ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ;
ΑΣΦΑΛΕΙΑ:
Νιώθω τρομοκρατημένη!
Πουθενά δεν είμαι εξασφαλισμένη!
Με κυνηγάνε όλοι!
Θεοί και διαβόλοι!
ΖΟΥΓΚΛΑ ή ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ;
Η τρομοκρατία αιματοκύλησε τη δημοκρατία
Η δημοκρατία ψήφισε συνεργασία
Η συνεργασία μόνο μπορεί να νικήσει τη τρομοκρατία
Ο,τι μας ενώνει είναι η σωτηρία!
ΖΟΥΓΚΛΑ ή ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ;
Πολύπαθη ΙΣΠΑΝΙΑ
Τα παιδιά σου πλήρωσαν με αίμα
Του Χοσέ Μαρία την Αμαρτία
ΖΟΥΓΚΛΑ ή ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου