Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2008

Χαρά


Χαρά

Χαρά σε βλέπω δω σε βλέπω κεί
Πέρα από του πελάγου τη γραμμή
Χαρά σε βλέπω δω σε βλέπω κεί
Σε περιμένω πάλι να μου πλύνεις τη πληγή
Χαρά σε βλέπω δω σε βλέπω κεί
Ρόδο έχεις γίνει στης ψυχής μου τη ψυχή

Και χαρά αν έχω
Το κύμα με ρωτά
Να μου τη φέρει λέει
Από μακριά...

Και χαρά αν έχω
Ο γήλιος με ρωτά
Πριν στη δύση γύρει
Να κλάψει από χαρά...

Και χαρά αν έχω
Ο Λόγος με ρωτά
Να μου γράψει λέει
Ένα στίχο στα πεταχτά

Χαρά σε βλέπω δω σε βλέπω κεί
Καλοκαιράκι έχεις ντυθεί
Και μέσα σε ερημικό ακρογιάλι
Βαρκούλα έχεις μείνει μοναχή...

Χαρά σε βλέπω δω σε βλέπω κει
Φθινόπωρο έχεις γεννηθεί
Και μέσα στα μαλλιά σου
Κρύβεις του χειμώνα τη στοργή

Και αν χαρά δεν θέλεις πάλι να με δεις
Στης λησμονιάς το δρόμο ευχή να μη χυθείς
Και γω χαρά-ευχή θα κάνω τα ρόδα της αυγής
Για Σε άρωμα να σκορπίζουν ως τα πέρατα της γης !

Χρήστος Ρουμελιώτης
Αθήνα 6 Νοεμβρίου 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου