Τρίτη 26 Αυγούστου 2008

Αύγουστος

Ζητήσαμε από τον Ελληνικό Αύγουστο
να μας παρουσιάσει τις προσφορές του (!)
"Εγώ φίλοι μου είμαι μήνας πάντα θερμός
Και εις την Ελλάδα ο πιο πιστός
Στην αγκαλιά μου την Παναγιά μ' αγάπη κρατώ
Και στις δεκαπέντε στην Τήνο την προσκυνώ
Είμαι γεμαάατος διακοπές ήλιο και χαρές
Τις πόλεις από ανθρώπους αφήνω αδειανές, και
Στις παραλίες οργανώνω φεγγαρο-βραδιές δύο φορές !
Διαθέτω τους καλλίτερους μαγείρους
Και τις πιο έμπειρες νοικοκυρές,
Γεμάτοι οι μπουφέδες μου με νοστιμιές !
Από φρούτα δεν κάνω τσιγκουνιές
Αχλάδια από απίθανες κοντούλες
Και ραζακιές ξανθιές, κορινθιακές,
Για κρουαζιέρες στο Αιγαίο είμαι μοναδικός
Γεμάτες όνειρα θερινής νυκτός ...
Και ο ...ευβοϊκός κόλπος ταλαντευτός !
.............................................
Α ναι φίλοι μου ακούω με λύπη δίπλα μου
Σκοτωμούς και πολεμικές κραυγές
(Όχι άλλες Κουροσάβα ραψωδίες)
Προσεύχομαι να μη ξαναγίνουνε ποτέ(ς)"

Χρήστος Ρουμελιώτης
Ερέτρια, Κυριακή, 24 Αυγούστου 2008

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου