Τετάρτη 6 Φεβρουαρίου 2008

Κωστής Παλαμάς

Κωστής Παλαμάς

Φωτό ΧΡ 3/2/08 Φιλοθέη
………………………………..
Κ’ εγώ λέω σε σας ανάμεσα,
στους ξεχωριστούς ξεχωριστός:
Ούτε σπίτια, ούτε καλύβια, ούτε τσαντήρια.
στο μεγάλο αφεντοπάλατο της πλάσης
μια μονάκριβη σκεπή μου. Ο ουρανός !
Και μου φτάνει για ξενύχτι
κάποιου αρχαίου δεντρού κουφάλα,
πάντα φτάνει ο τοίχος κάποιου βράχου
για ν’ ακουμπήσω την πηλάλα
της ζωής μου μια στιγμή.
Και ένα χάλασμα μου φτάνει
για να γύρω χρυσοπλέκοντας
των ονείρων το στεφάνι.
και μια γούβα ολοβαθιά σκαφτή στη γή,
και μια γούβα είν’ αρκετή
για να πέσω και ύπνο νάβρω
και δροσούλα ή ζεστασιά,
και να ιδώ την όψη της αυγής
με μια θείαν αφροντισιά,
και να τρανοχαιρετήσω
καλοκαίρια μεσημέρια,
ζίζικας τραγουδιστής
…………………………
Απόσπασμα από το Δωδεκάλογο του Γύφτου
Κωστής Παλαμάς

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου