Πέμπτη 17 Ιουνίου 2004

Σάρκα έρωτας πνεύμα προσευχή

Σάρκα έρωτας πνεύμα προσευχή

Διάλογος
Εκεί που τελειώνει η σάρκα
Αρχίζει το πνεύμα

Πνε: Γράφω γράφω ασταμάτητα
Σάρ: Δίνω σου δίνω σου ασταμάτητα
Πνε: Στοχάζομαι και πολύ προβληματίζομαι
Σαρ: Με τις εμπειρίες μου σου παραδίδομαι
Πνε: Με σένα πλάι μου φτωχό ποτέ δεν θα πεθάνω
Σαρ: Εμένα μ’ αρέσει την ζωή ν’ απολαμβάνω
Πνε: Χαρές και πόνους μου δίνεις να υμνώ
Σαρ: Η ευτυχία περνάει πρώτα απ’ το στομάχι
Πνε: Τo ξέρω. Θα σου γράψω ένα στιχάκι
Σαρ: Πόνος μου τρώει τα σωθικά
Πνε: Μα φυσικά, γιατί τα σωθικά είναι θνητά
Σαρ: Και πως μπορώ να έχω γιατρειά;
Πνε: Πιες γρήγορα λίγη λησμονιά και το πόνο σου
θα κάνω ποίημα να περάσει από γενιά σε γενιά.17/6/04/10:48

H Σάρκα ο Έρωτας και η Προσευχή
Εκεί που τελειώνει η σάρκα
Αρχίζει ο έρωτας
Εκεί που τελειώνει ο έρωτας
Αρχίζει η …Προσευχή !

Σαρ: Αγγιξέ με με τον λόγο σου τον απαλό
Ερω: Πριν σε ερωτευτώ άσε με να σε γευθώ
Σαρ: Σου τα δίνω όλα πάρε με ταξίδι μακρινό
Ερω: Δεν γνωρίζω τον προορισμό…
Σαρ: Καίγομαι καίγομαι …θέλω λίγο νερό
Ερω: Στάσου λίγο διψάω για αγάπη και γω
Σαρ: Μύρισε, πιές από όπια πηγή θες. Με θες;
Ερω: Ναι πάρα πολύ μα θ’ σου ανοίξω πληγή
Σαρ: Δεν πειράζει θα τη φροντίζουμε μαζί
Ερω: Εγώ δεν κλείνω πληγές, ανοίγω καρδιές
Σαρ: Εγώ δίνω στήθος τι περιμένεις μπες
Ερω: Ξένος είμαι και δεν με γνωρίζεις
Σαρ: Ξέρεις όμως να μ’ αγγίζεις
Ερω: Και καλά αυτό φτάνει;
Σαρ: Ξέρεις όμως και να μου μιλάς;
Ερω: Και καλά αυτό φτάνει;
Σαρ: Ξέρεις όμως και να φιλάς
Ερω: Και καλά αυτό φτάνει;
Σαρ: Ξέρεις όμως και να παρηγοράς
Ερω: Αχ σάρκα μου καλή Δεν είμαι θαυματουργός
Μόνο υποσχέσεις μπορώ να δώσω ο φτωχός
Και ο χρόνος δεν μου είναι αρκετός
Σαρ: Μα καλά πόσο θα περιμένω;
Ερω: Ακου μπορώ από τώρα να σου πω «σ’ αγαπώ»
Δεν θα’ ναι όμως ποτέ ώριμο και αληθινό
Ερχεται με το χορό σβήνει όμως και με τον καιρό......

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου