Σάββατο 1 Μαΐου 2004

Ανοιξη

'Ανοιξη

Είμαι η Άνοιξη η ωραία και η δυνατή
Είμαι η Άνοιξη που αγαπάω τη Λαμπρή
Είμαι η Άνοιξη που νικάω το χειμώνα το βαρύ
Είμαι η Άνοιξη που με άνθη στολίζω τη ζωή!

Κατάσπαρτοι αγροί πράσινοι γενείτε,
Στάχυα και μαργαρίτες αγκαλιαστείτε
Παπαρούνες γρήγορα απ’ το σπιτάκι βγείτε
Κρίνοι και τουλίπες μέθη κι άρωμα σκορπίστε !

Είμαι η Άνοιξη περήφανη για την ομορφιά μου
Στο κατώφλι στεφάνι πλέκει η κυρά μου
Κάλοι και βιολέτες στολίζουν τα προικιά μου
Χαρές και τραγούδια πλημμυρίζει η καρδιά μου !

Και σεις αιώνια βουνά πέτρινα ή φουντωτά
Αγνάντια σε θάλασσες κόλπους πεδιάδες και στενά
Στρώστε τα άβατά σας μονοπάτια,
Με αγριολούλουδα για τ’ όμορφα μου μάτια !

Είμαι η Άνοιξη η ακριβή
Πετάω από κλαράκι σε κλαρί
Μαζεύω γύρη και κρασί
Να μεθύσουμε μαζί !

Μάρτη μου πότισε καλά τη γη
Απρίλη μου φόρεσε τη μοβ στολή
Μάη μου το κήπο μου πλημμύρισε
Με δενδρολίβανο και δυόσμο πάρα πολύ !

Είμαι η Άνοιξη η ευωδιαστή
Τα’ αρώματα μου χάρισαν οι θεοί
Τη φροντίδα γεωργοί και κηπουροί
Και τα χρώματα η Ίρις και η ανατολή !

Μα θα ήταν άδικο πολύ
Αν στα τριαντάφυλλα δεν έπλεκα μιαν ωδή
Γιατί εδώ που τα λέμε σε αυτά χρωστάμε
Πρασινάδα στους μήνες τους εαρινούς
Προστασία από τους κακούς
Άρωμα και γλυκό-στεναγμούς
Και χρώμα για πάσης φύσεως καημούς !

Χρήστος Ρουμελιώτης
Ερέτρια 1η Μάη 2004
9:20 πμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου