Πέμπτη 29 Απριλίου 2004

Maruios the Greek, Spiliotopoulos

Μάριος ο Έλληνας Σπηλιοτόπουλος

Είμαι ο Μάριος ο «παγκόσμιος έλληνας»
Με φούστα κουμπούρα και σπαθί
Να κυριεύσω θέλω, όλη τη γη!
Πατερίτσα φέσι και γυαλί
Αχ Ελλάδα μου «κουτσή» !

Είμαι ο Μάριος Σπηλιοτόπουλος
Ο Ευρωπαίος
Ο Αυστραλός
Ο Αμερικανός, ο Αφρικανός …
Είμαι ο παγκόσμιος ρωμιός !

«Το χιούμορ δεν υπάρχει στη ελεύθερη τη φύση»
Ντόλυ: «αχ τι γλυκιά που είναι η ανθρώπινη η στύση»
Οι ελληνοκύρπριοι είπαν όχι στην ενιαία κυπροφύση
«Το χιούμορ εμφανίζεται σε ορισμένες περιόδους στη ζωή
Όταν δεν υπάρχουν πόλεμοι και διαπληκτισμοί» !
«Το χιούμορ δεν κατασκευάζεται ούτε παρασκευάζεται
Βγαίνει από μέσα μας και όπως θέλει εκφράζεται» !
(Βλέπε γκαλερί «έκφραση» !)

Είμαι ο Τσολιάς με τη πατερίτσα
Λείπει λίγη κύπρος από την ελλαδίτσα
Ο τσοπάνης δεν μπορεί χωρίς τη γκλίτσα
Η κατσίκα χωρίς τη κυπριογαϊδουρίτσα
Και η θείτσα μου χωρίς τη μαγκουρίτσα !
Είμαι ο κουτσός Τσιολιάς από την Κολοπετινίτσα
Αχ καλή μου πατερίτσα κράτα καλά την Ελλενίτσα(*)!

Είμαι ο Μάριος ο multilook
Τρελαίνομαι για newlook
I don’t like the «outlook»
But I like the Art hummour !

I like the social photography
The realistic art dollygraphy
I like the greek opa opa art
And my very modern ATHINA art!

I am a Greek “a la mode”
Ι am not a god
I am not a mad
I am a straight meaningful
Serious and up-to-date man!

Χρίστος Ρουμελιώτης
Πηγή Ελευθεροτυπία 29/04/04
(*) Ελλάδα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου