Σάββατο 9 Νοεμβρίου 2002

Χριστούγεννα 2002

ΕΝΑ ΤΟ ΧΕΛΙΔΟΝΙ

ΑΓΓΕΛΩΝ ΕΠΙ ΓΗΣ ΕΙΡΗΝΗ

Ενα το χελιδόνι κι η Ανοιξη ακριβή
Μιά είναι η Πλάση και η Ειρήνη πολυεθνική
Για να γυρίσει ο ήλιος θέλει δουλειά πολλή
Για να επικρατήσει όμως, θέλει συνεννόηση απλή
Θέλει νεκροί χιλιάδες νά ναι στου Τροχούς
Θέλει, μεταξύ μεγάλων και μικρών, σοφία και λίγο λογική
Θέλει κι οι ζωντανοί να δίνουν το αίμα τους
Πιός θα ξαναζήσει σε μια βαμμένη μ’ αίμα και ρημαγμένη Γή;
Θέ μου Πρωτομάστορα μ’ έκτισες μέσα στα βουνά
Θέ μου Πρωτομάστορα στείλε και πάλι ένα Γαβριήλ
Θέ μου Πρωτομάστορα μ’ έκλεισες μές στή θάλασσα!
Να παρουσιαστεί σ’ όποιους στα μαχαίρα είναι αυτή τη στιγμή
Πάρθηκαν από Μάγους το σώμα του Μαγιού
Θέ μου Πρωτομάστορα στείλε και πάλι Μάγους Τρείς εκεί
Τό’ χουνε θάψει σ’ ένα μνήμα του πελάγου
Που σημαδεύουνε στα σπλάχνα Σου
το παιδί που πάλι θέλει να Γεννηθεί
Σ’ ένα βαθύ πηγάδι τόχουνε κλειστό
Πριν τον Ηλιο τον Ζωηφίλο αντικρίσει παίξει και χαρεί!
Μύρισε σκοτάδι κι όλη η Άβυσσο
Κάνε να μυρίσει μοίρο και γιασεμί Ευαγγέλιο και Κοράνι μαζί!
Θέ μου Πρωτομάστορα μέσα στις Πασχαλιές και Σύ
Θέ μου Πρωτομάστορα τούτη τη φορά
το τέκνο σου να μη σταυρωθεί!
Θεέ μου Πρωτομάστορα μύρισες τήν Ανάσταση!
Ανθρώποι και Ανθρωπάκια, Ιεράρχες και Πατριάρχες,
Στρατηγοί και Αρχηγοί
Σάλεψε σαν το σπέρμα σε μήτρα σκοτεινή
Θα ρίξουν ύδωρ στο κρασί μόλις τούτο το μήνυμα
με Ε-mail τους σταλεί!
Το φοβερό της μνήμης έντομο μές στη γή
Γιατί δεν θέλει και πολύ ένα πρωί άπειροι Αγγέλοι -με απλή λογική-
Ν’ αμοληθούν και να μονιάσουν όλους τους λαούς στη γή
και να βγούν άχρηστοι και οι πιό μεγάλοι αρχηγοί!
Κι όπως δαγκώνει αράχνη δάγκωσε το φώς
Ισραηλινοί και Αλλαχινοί,
Τσετσένοι και Ταλιμπανοί και άλλοι δυτικοί μανιακοί
Αφήστε το άστρο της Ειρήνης να φωτίζει ελεύθερα όλους τους λαούς
Έλαμψαν οι γιαλοί κι όλο το πέλαγος
Ψάλτε μαζί με τους γιαλούς τα κύματα τα πελάγη και τους αηδούς
Θέ μου Πρωτομάστορα μ’ έζωσες τις ακρογιαλιές
Ηρθε η Ειρήνη Θέ μου πάλι Δόξα σ’τους Αγγέλους!
Θέ μου Πρωτομάστορα στα βουνά με θεμέλιωσες!
Θέ μου Πρωτομάστορα με τους Αγγέλους σου σαν τα Βουνά Την θεμελίωσες
Χρήστος Ρουμελιώτης Αθήνα Σάββατο,
9 Νοεμβρίου 2002 / 11:39 πμ
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:
1. Στοιχεία για την σύνταξη της σύζευξης απέσπασα από Οδυσσέα Ελύτη από το
"Ένα το χελιδόνi" (ΑΞΙΟΝ ΕΣΤΙ Εκδόση 19η Ιούλιος 2001 ΙΚΑΡΟΣ)
που άνοιξε το δρόμο στους αγγέλους….
Ευχαριστώ τον Οδυσσέα για τη δεύτερη αυτή φορά που με βοηθά.
2. Στοιχεία επίσης και ιδέες μου έδωσε και το ωραίο βιβλίο
των Θρησκευτικών της Β΄ Λυκείου του Οργανισμού Εκδόσεως
Διδακτικών Βιβλίων του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας
και Θρησκευμάτων Έκδοση Ε΄2002 Αρ.Συμ. 1412/7-12-01
3. Γελοιογραφία ΚΥΡ Ελευθεροτυπία 9/11/02

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου