Σάββατο 3 Αυγούστου 2024

Jeux Olympiques Paris


Θέλω επισημάνω την τρομερή contradiction (κοροϊδία) του μακρονισμού (macronism) να σώσει τα προσχήματα και να δώσει μια προοδευτική χροιά στην μεγάλη (πετυχημένη παρ' όλα αυτά, για μένα) γιορτή έναρξης  των Ολυμπιακών αγώνων (αν και δεν την είδα/παρακολούθησα) της νεοφιλελεύθερης πολιτικής του.Η αντίθεση συνιστάται σε ένα υποτιθέμενο προοδευτικό προσωπείο του νεοφιλελευθερισμού και στο προοδευτισμό που εκφράστηκε με την παράσταση "nu" de Dionysos. Όποιος το κατάλαβε το κατάλαβε. Αντίπαλο δέος η ενωμένη αριστερά (με τις αδυναμίες της φυσικά)  Δεν πειράζει εγώ και η Florence Evrard το καταλάβαμε. Είναι απλό: "La vie est belle et il faut savoir (distinguer) qui se moque de toi". Ο "τύπος" δηλαδή "le mec" δηλαδή ο εστιάτορας στο Ναύπλιο του Food & Coffee Mamas's που έλεγε ρητορικές κορώνες στο διπλανό τραπέζι, όταν έθιξα το θέμα "αν του άρεσε η τελετή έναρξης των Ολυμπιακών αγώνων στο Παρίσι" μου είπε ένα ξερό "Όχι". Όταν όμως του έκανα την επισήμανση ότι ο Μακρόν (Macron) τον κοροϊδεύει (ενδεχομένως) περίτεχνα τότε συμφώνησε μαζί μου.. Συνεπώς η τέχνη του διαλέγεσθαι μπορεί να προσφέρει πολλά στη πολιτική - αντί _ προπαγάνδα της όποιας ελίτ (για την οποία οι πολίτες (κακώς) πείθονται ότι δεν είναι αναγκαία)  Φίλοι μου υγεία σας εύχομαι μέσω πεζοπορίας (Florance Evrard), αθλητισμού και πνευματικής τροφής και ευ ζειν! ΑΠΟΛΑΥΣΤΕ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ (ΕΠΙΡΡΟΗ) ΤΟΥ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΟΥ  ΠΑΡΑΚΑΛΩ. Το κείμενο αυτό είναι αφιερωμένο στην Florence  Evrard και την Carina Istre δύο αγαπημένες μου φίλες. Na eine pada kala.


"Ναι είδα κάτι αλλά θα σου πω στο τέλος. Δεν φημίζομαι για τις κρητικές μου. Αλλά θα το δω και μακάρι να πάρω μέρος στη πομπή. Ήδη μου έδωσες μια ιδέα.. τι θα ήθελα .. που δεν το είδα στο κομμάτι αυτό που είδα.. Δυστυχώς σε αυτούς τους ολυμπιακούς αν και διάκειμαι φιλικά προς το η Γαλλία δεν παρακολούθησα την προετοιμασία τους. Αντίθετα στους δικούς μας:"

https://roumeliotisxristos.blogspot.com/search/label/%CE%9F%CE%BB%CF%85%CE%BC%CF%80%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CE%AC%202004?m=1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου