Δευτέρα 20 Νοεμβρίου 2023

Ήρθες στον ύπνο μου, you came in my sleep, Spyros Papametzelopoulos


Απόψε ήρθες στον ύπνο μου
Αγαπημένε εξάδελφε Σπύρο
Με ερώτηματα γεμάτος
Τι κάνει το Ξυλόκαστρο ;
Ζουν οι αναμνήσεις μου;
Τι κάνουν τα Καλάβρυτα;
Οι άμαχοι πως είναι;
Τι κάνει το Μελίσσι;
Η παραλία αποκαταστάθηκε;
Τι κάνει το Λαλιώτη;
Ο Γιώργης γύρισε πίσω;
Οι σκιές (*) φωτίζονται;
Τι κάνει το Βασιλικό; (**)
Η θεία η Κατίνα που είναι;
Το αρχαίο θέατρο αποκαταστάθηκε;

Απόψε ήρθες στον ύπνο μου
Με ερωτήματα γεμάτος
Τι κάνει ο πατέρας μου;
Τι σου είπε τότε που τον είδες;
Τι κάνει η μητέρα μου;
Στείλε μ' το ποίημα της για το Σεφέρη
Το κάνει ο αδελφός μου, η Γιώτα;
Κάντους μια αγκαλιά
Τι κάνει η Κατερίνα μου;
Δώστης την αγάπη μου
Τι κάνουν τα παιδιά;
Όλα καλά..

Απόψε ήρθες στον ύπνο μου
με ερωτήματα γεμάτος 
Σε είδα λίγο προβληματισμένο
Μια ανέλπιστη χαρά με κυρίευσε
Ναι είμαστε και πάλι μαζί
Έστω και για μια μάταιη στιγμή
Που τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα
Στο σύμπαν του όλα και τίποτα
Εκτός και αν η μοίρα θελήσει
Και πάλι να συναντηθούμε στο μηδέν

Χρήστος Ρουμελιώτης
Για Σπύρο Παπαμετζελόπουλο
Κατσίγγρι Ναυπλίου
20/11/2023
(*) Σκιές είναι τα 
ξηραντήρια ραζακιάς
(**) Αρχαία Σικυώνα 
Tags

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου