Πέμπτη 3 Αυγούστου 2023

Λόρδος Μπάυρον, Lorde Byron


«Οι νεκροί έχουν ξυπνήσει
πρέπει εγώ να κοιμηθώ;
Μάχεται ο κόσμος τους τυράννους
και εγώ να φοβηθώ;
Τα στάχυα είναι ώριμα
κι εγώ να μη θερίσω;
Μια σάλπιγγα ηχεί 
καθημερινά στα αυτιά μου
ο αντίλαλός της στην καρδιά μου».

Απόσπασμα ποιήματος 
λόρδου Μπάυρον
Από τη συλλογή 
<<Το ημερολόγιο της Κεφαλονιάς>>
στην εφημερίδα Αυγή 3/8/2023
|°°|
<<Είμαστε όλοι Έλληνες>>
Είπε ο <<αδελφός σου>>
(Πέρσι Σέλεϊ)
Και κραυγές βγήκαν 
απ' τα έγκατα τη γης
του καμένου Μεσολογγιού
<<Αδέλφια δεν πεθάναμε 
Και νεκροί και ζωντανοί
Και κλέφτες κ αρματωλοί 
Και Έλληνες και Βαλκάνιοι
Και Χριστιανοί κ μουσουλμάνοι 
Και Άγγλοι και Γάλλοι, Πορτογάλοι 
Και Ισπανοί και Γερμανοί κ..
Πασών των φυλών 
Πασών των ηπείρων 
Κάτω οι τύραννοι
Πασών των εθνών
Πασών των δικαίων
Πασών των αιώνων 
Αδέλφια ακούστε με!
Αδέλφια εδώ είμαστε!
Καιρός και πάλι να ξεσηκωθούμε>>!
Χρ.Ρουμ. 3/8/2023
Άγιος Αδριανός
Αργολίδος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου