Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023

Le bleu de la mer ecrit / Είμαι το ανεπανάληπτο μπλέ / γαλάζιο

Είμαι το ανεξίτηλο 
Είμαι το ανεπανάληπτο 
μπλε της θάλασσας 
και του ουρανού παιδί.
Οπότε θέλω γεννιούμαι 
αλλά δεν πεθαίνω γιατί μες 
στα δικά σου μάτια 
τα πράσινα και καστανά 
η αγάπη ζει.

Είμαι το μπλε το πελαγίσιο 
και στη καρδιά σου έχω 
ρίξει άγκυρα βαριά.
Και με στα δίχτυα της αγάπης
με έχεις τυλίξει τρυφερά.

Είμαι το γαλάζιο ανοιχτό η βαθύ. 
Βγαίνω κάθε πρωί 
στο ακρογιάλι και μιλάω
 με το βαρκάρη το Τρατάρη 
που σε ερωτεύτηκε πριν καν σε δει.

Είμαι το αληθινό μπλε το αλμυρό 
ή το γλυκό ή το πικρό. 
Κατοικώ εκεί που ο βασιλιάς 
Ποσειδών το απέραντο 
μπλε βασίλειο του διοικεί. 
Τα κορμιά των γοργόνων μου 
μαζί με τον ήλιο τον φίλο μου 
"ψήνω" ή μαυρίζω και φιλώ.

Ποτέ μα ποτέ δεν ξαποστένω 
μέσα έξω στη αγάπη μένω 
και στίχους της χαρίζω 
και δεν την ξεχνώ. 
Και κάθε 10 χ. περιμένω 
να την τυλίξω με καημό.

Le bleu de la mer écrit..
Christos
12h44 lundi 27/3/2023
 




















Le bleu de la mer écrit 

Je suis l'unique enfant bleu de la mer et du ciel. Alors je veux me naître mais pas mourir car dans tes yeux verts et marrons l'amour vit.

Je suis le bleu pélagique et dans ton cœur j'ai jeté l'ancre lourde. Et tu m'as enveloppé tendrement dans ton filet de l'amour.

Je suis le bleu clair ou bleu foncé. Je sors tous les matins au bord de l'eau et je parle au pêcheur Tratari qui est tombé amoureux de toi avant même de te voir.

Je suis le vrai bleu salé ou sucré ou amer. J'habite là où le roi Poséidon règne sur son vaste royaume bleu. Les corps de mes sirènes avec le soleil mon ami je les fais bronzées et embrassées.

Je ne cesse pas à me pénétrer à l'intérieur et à l'extérieur de mon l'amour, je vais et viens et je lui donne des paroles et je ne l'oublie pas. Et encore et encore, je l' attends à l'envelopper avec de la tendresse.. ❤️

 Le bleu de la mer écrit..
 Christos
 12h44 lundi 27/3/2023
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου