Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2023

Έλα πουλί μου στο παραθύρι μου, Viens mon oiseau à ma fenêtre

Φωτό: Ρούλα Μπελεσιώτη
--
Δεκαοχτούρα στο μπαλκόνι
μόνη..
Τουρτουράει μέσ' στο χιόνι
μόνη..
χωρίς υποδήματα
στα ποδαράκια
και γαντάκια στα χεράκια
Χωρίς της Έφης το κασκόλ
και λίγο αλκοόλ..
Έλα πουλί μου στο
Παραθύρι μου
Να μοιραστούμε
Το ψωμοτύρι μου
Κι αν θες φίλοι
να γεννούμε
και με το κρύο τούτο κόσμο
Να συμφιλιωθούμε
Χού.Ρού
6/2/2023

//oo//

Version Française
--
 Un oiseau sur mon balcon
 seul..
 Il reste dans la neige
 seul..
 sans chaussures
 sur les jambes
 et des gants 
sur les petites mains
 Sans une écharpe
 et un peu d'alcool..
 Viens mon oiseau
à Ma fenêtre
 Partageons
 mes miettes du pain
et de fromage 
 Et si tu veux des amis
 nous devenons 
 et avec ce monde froid
réconcilions-nous
 CHR.ROU.
 02/06/2023
 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου