Σάββατο 11 Δεκεμβρίου 2021

Stala (1) - stala (2) στάλα, στάλα, city icon cafe

  

 Στάλα (1)

Είμαι μια στάλα στον ωκεανό..
Με αμέτρητες πτυχές..
Αδράνειας και ανησυχίας..
Ρώτησα το εγώ μου..
Ποια πτυχή ν ακολουθήσω..
Πάρε αυτή μου απάντησε..
Της σκληρής δουλειάς..
Και της επιτυχίας!
Ρούλα 10/12/2021

Στάλα (2)

Ζήτησα από τον ωκεανό
Μια στάλα αγάπη
Και μου έδωσε τρεις..
Ζήτησα από το ουρανό
Μια στάλα πλούτο
Να τα άστρα είπε
Πάρε όσα θες..
Ζήτησα από το βουνό (θεό)
Ένα τυχερό μονοπάτι
Και μου είπε να πάρε αυτό 
Εδώ τρέχει του έρωτα το νερό..
Ζήτησα από τον κεραυνό
Φως και δημιουργία
Και μου έστειλε 
Ένα ωραίο ποτό..
Ζήτησα από τη ζωή 
Μια στάλα εμπειρία..
Είπε δεν έχω δράμι απ' αυτή
Αλλά είναι εύκολο να βρεθεί..
Φτιάξε μια cafeteria 
Και βάλε μέσα τη 
δικιά σου ιστορία..
Όπερ και εγένετο!
Χρ.Ρ. 11/12/2021

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου