Τρίτη 23 Νοεμβρίου 2021

Τσουκνίδα, μολόχα, συκιά, παραθύρι, tsouknida, moloha, sykia, parathiri, Γκύζη, δρόμος, Πλυτά, Ανωφερίτη



Μια τσικουνίδα
Μια μολόχα
Μια συκιά και
Ένα παραθύρι

Βρέθηκαν σε μία ανηφοριά
Των οδών Ανηφορίτη και Πλυτά
Κάπου στου Γκύζη τα στενά..

Εγώ λέει η τσουκνίδα "προσφέρω 
Τσούξιμο σε ανθρώπου ανεμελιά
ή νόστιμη σουπίτσα σε γάμο και χαρά"

"Εγώ λέει η μολόχα δίνω γιατρειά
Από κακιάς τσουκνίδας τσουξιματιά
Και ωραίο άνθος φυσική προσφορά"

Και παρά κει μια συκή Συκέα συκιά
Γεννημένη σε βράχου χαρακιά
Γεμάτη φύλα σαν γελαδόγλωσσα απλωτά

"Εγώ λέει με το γαλατάκι μου 
Γιατρεύω πόνο από τσιμπήματα, δωρεάν
Από σφίγγες, έρωτες και λοιπά"...

Ναι καλοί μου φίλοι περαστικοί
Εγώ και ο Γκύζης ο Ανωφερίτης (**)
Παρέα με του δρόμου τα φυτά 
Φυλάμε τoυ λόφου τα στερνά..
Και είπαμε αυτά σήμερα 
Νοέμβρη 23.11.202επτά μείον πέντε.
(Ω τι περίεργα ονόματα)
Πλυτάς/Γγύζης/Ανηφορίτης
 







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου