Κυριακή 11 Απριλίου 2021

YMC, Το μηχανάκι (σβεπάκι) και τα γενέθλια του Τσαμπίκου Καταβενάκη.. στο Κυψελάκι του Νίκου, Μενέλαος, αδελφός Νίκου


Το σβεπάκι και τα γενέθλια του Καταβενάκη..
Στου δρόμου τη άκρη..
Κάθομαι και κοιτώ..
Τον κάθε περαστικό..
Ένα γεια θέλω να του πω..
Αλλά αλίμονο είμαι σβηστό..
Να βάλω μπρος δεν μπορώ..
Γκάζι να πατήσω δεν έχω το φτωχό..
Φίλους όμως έχω μες στο κινητό..
Όπως το Τσαμπίκο το Ροδοκυνηγό..
Που σαν σήμερα γιορτάζει τον μεγάλο του ερχομό.. 
στον επιδημιοπληττόμενο κόσμο αυτό..
Στο Κυψελάκι το Café γωνία Τσιπούρου και Μεζέ, 
κερνά ο Νίκος, pas payé (πα πεγιέ).. (*)
Στην υγειά σου φίλε μου Καταβενάκη ελαφοκυνηγέ..
Χρ.Ρουμελιώτης
Καθήμενος επί σβεπακίου στις 13.56'
Σποράδων 1, Κυψέλη, Αθήνα 11.4.2021
Είμαι ευτυχισμένος που έχω τέτοιους φίλους.. 
το ίδιο εύχομαι και για αυτούς.
Σημ. Ο Τσαμπίκος είναι από τη Ρόδο, Κοσκινού, συμμαθητής
και φίλος μου από τη ΑΣΤΕΡ 1972-1974 και λάτρης
της ροκ και ξένης μουσικής 
(*) γαλλικούρα για τις ανάγκες της ρίμας 
σημαίνει όχι πληρωμένο δηλ.δωρεάν
 
















 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου