Παρασκευή 1 Μαΐου 2020

1st of May, save art and culture, save tourism, save life, save earth, save human rights..

Καλό μήνα!!!



Ανεμώνες και μαργαρίτες σε πράσινο και γαλάζιο φόντο. 
Σ' ευχαριστώ Ελένη. Το τοπείο κρατείται στο blog μου!
---
 Η ανωτέρω εικόνα έχει δημιουργηθεί από μένα
με αφορμή το γραφιστικό της CGT το οποίο
έχω συμπεριλάβει στο δικό μου photoshop
Διαστάσεις 1920/1080/72
Εχω προσθέσει κατά βούληση και μετάφραση 
διάφορα συνθήματα που μόνο μπορούν να
φέρουν σύγχιση παρά κάτι άλλο.
Κρατείστε όμως δύο συνθήματα:
Save tourism
Save art and culture
Σχόλιο:
"Τι βλέπουν τα ματάκια μου;
Έχουμε Πρωτομαγιά ή Πρωταπριλιά;
Ένας ΠΟΤ όσο χίλιοι ΣΕΤΕ!
World Organization of Tourism
"Εκάμαμεν επανάστασιν" 
και μάλιστα παγκόσμια 
και δεν το πήραμε είδηση; #οαλλοςτουρισμος"
---

Καλό μήνα Μάη Χρηστακο
ναι Βαγγέλη μου να είναι σε μας και τα φιλαράκια μας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου