Τετάρτη 1 Απριλίου 2020

Η άνοιξη και ο Απρίλης με ρομαvτικοαριστοφανική διάθεση..

Η άνοιξη φέτος: 20/3-20/6
ΑΠΡΙΛΗΣ
Καλώς την άνοιξη στα χρονοχωραφά μου
Παπαρούνες, μαργαρίτες, μυγδαλιές κ πολλά φυτά
Σε καταπράσινα χωράφια ανθίζουνε τρελά
ΑΝΟΙΞΗ
Ευχαριστώ Απρίλη μου
Είπα και φέτος να μην αλλάξω φορεσιά
Και στους ρομαντικούς ανθρώπους να δώσω λίγο χαρά
ΑΝΟΙΞΗ
Αλλά τι συμβαίνει μήνα μου καλέ;
Καμπάνες ακούω θλιβερές
Να χτυπούν στις γειτονιές
Συνωστισμό βλέπω παγκοσμίως στις εντατικές
ΑΠΡΙΛΗΣ
Ναι άνοιξη μου σοφή
Φέτος είμαι πολύ στεναχωρημένος
Από τα βάθη του μέλλοντος αόρατος εχθρός
Πήρε σβάρνα τη γη και θερίζει
ευάλωτους και μη αφιλοκερδώς
ΑΝΟΙΞΗ
Και τι κάνει η πολιτεία γι αυτό;
ΑΠΡΙΛΗΣ
Μέτρα παίρνει λένε γενναία για την υγεία
 με όλων των κομμάτων την ομοψυχία
Όμως οικονομικά ανεπαρκή και όχι εμπροστοβαρή
Γέρνει ιδεοληπτικά  ο πρωυπουργός
Λαλόγιο υχουργός μαζεύει τάλιρα διαδικτυακώς, χωρίς αιδώς
Και ο άλλος υκουργός γίνεται ανεργίας χορηγός
Πανδημία Δόξας πεδίο λαμπρό, golden ευκαιρία
Για κλινικάρχες, καναλάρχες, τζάμπα γιούρο χορηγία
ΑΝΟΙΞΗ
Και τη λέει η δημοκρατία;
ΑΠΡΙΛΗΣ
Αχ ‘Άνοιξη μου ακριβή, πανούργοι, μπαγαπόντηδες,
Ψεύτες και σινάφια δεν την αφήνουν ν’ αράξει σε λιμάνι..
Παπαγάλοι στους κυβερνώντες ωδές ψέλνουν
Και άχυρα σε λίγο στους ΚΑΔους μας θα μπαινοβγαίνουν
ΧΟΡΟΣ
Εδώ φίλοι επιτρέψτε μου και σε μένα να παρέμβω
Στο διάβολο η αρρώστια να πάει
Μάσκα, γάντια, αντισηπτικά και μεθ η πολιτεία να παραγάγει
Καθάριο το κονάκι σας από τον κορονοφονιά να μείνει
Ξεκουμπίδια η ατυχία, η ιδεοληψία και η κορονοφονία
Μαξιλάρι τώρα εθνικό και Ευρωπαϊκή Αλληλεγγύη
Γεμάτο με υγεία  νάναι το ζεμπίλι
Ευτυχισμένοι να ήσαστε όπως ήταν κάποτε η μαμά σας
ΑΠΡΙΛΗΣ, ΑΝΟΙΞΗ, ΧΟΡΟΣ
Καλή αντάμωση του χρόνου με Υγεία και πλήρη Δημοκρατία
ΡΧΡ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου