Πέμπτη 1 Μαΐου 2008

Οι μήνες του Κωστή Παλαμά και του Χρήστου Ρουμελιώτη

Εμείς οι μήνες είπαμε να συσκεφτούμε
και φέτος τι καιρό θα κάνει να προ-δούμε;
Εμείς οι μήνες σφόδρα ανησυχούμε
Και το πλάστη θερμο-παρακαλούμε
Δεν θέλουμε άδικα απ΄τη γη να χαθούμε !
Απ΄ τους ανθρώπους μια χάρη μόνο ζητούμε
Το Κιότο όλοι να σεβαστούνε !
Εμείς οι μήνες, με των ανθρώπων χαρές και βάσανα
είμαστε φορτωμένοι. Άλλοι, ζωή στην ειρήνη
έχουνε, και αλλού πείνα ή πολέμοι.
Εμείς οι μήνες, τον Παλαμά υπεραγαπούμε
Γιατί με υπέροχες λεξούλες μας έντυσε
Και ευχή μας έδωσε έτσι για πάντα να ζούμε !

Γενάρης:
Εγώ φιλαράκια μου παράπονο δεν έχω
Άσπρα μαλάκια που μούδωσε ο θεός
και ακόμα έχω. Α ναι ! και μια συμβουλή
Με τη φύση μην τα βάζετε και πολύ !

Φλεβάρης:
Τι κουτσό και αν με αποκαλούνε
Ο άγιος έρωτας τις δέκα τέσσερές μου διάλεξε
με καρδούλες να τον αγαπούνε!

Μάρτης:
Του Χειμώνα τα νερά
Τρέχουνε; στη ποταμιά
Αχ νερά νεράκια μου
Θα φτάσετε στα περιβολάκια μου;

Απρίλης:
Η φύση στο καθρέφτη μου κοιτά
Παπαρούνες μαργαρίτες και φυτά
Σε καταπράσινα χωράφια όλο χαρά

Μάης :
Στου Σικάγου την αυλή
Οχτάωρο εργάτες ζήτησαν πολλοί μαζί
Στης Αθήνας την αυλή...
Κλειστόν για άλλους λόγους το μαγαζί !
Συνεχίζεται το άλλο μήνα !

Καλή Πρωτομαγιά με λουλούδια και χαρά !

Χρήστος Ρουμελιώτης
Αθήνα, Πέμπτη, 1 Μαΐου 2008
Σημ. Στη χορωδία πήραν μέρος 195 λεξoύλες

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου