Δευτέρα 31 Μαρτίου 2008

Lettre a Lou XIII

Lettre a Lou XIIΙ

(Apoll-in-aire en grecque)

Οι στρατιώτες υπο-χωρούν σιγά-σιγά
Μες στη ταραγμένη νύχτα της πόλης
Άκου πως χτυπά η ερωτευμένη μου καρδιά
Αυτή η καρδιά η τόσο ακριβή
Να γιατί σ' αγαπώ τόσο πολύ !

Σ' αγαπώ χωρίς τέλος γλυκιά μου
Εσύ είσαι το νόημα της ζωής μου
Είσαι η μόνη χαρά μου
Καθότι η Αγάπη είναι το πάθος μου
Ο ήλιος μου και όλη η ζωή μου !

Άκου πως χτυπά η καρδούλα μου
Λες και περνά μεραρχία πυροβολικού
Άκου τον γενναίο Πυροβολητή
Για σένα παίρνει θέση δωρητή
Καρδιάς στη μικρή μου αδελφή !

Αδελφούλα μου σε κρατώ σφιχτά
Σου ανήκω Μου ανήκεις
Μαζί θα πορευτούμε
Μίλα μου για τα μικρά κι' ασήμαντα
Που εμψυχώνουν όποιον τα' ακούει !

Ένα τραμ διέρχεται με ταχύτητα
Τρυπάει τη νύχτα, τη γυάλινη νύχτα
Εκεί που στρατοπεδεύει η καρδιά μου
Τα όμορφά σου μάτια λάμπουν στο σκοτάδι
Άκου της ερωτευμένης μου καρδιάς το χτυποκάρδι !

Σήμερα είδα ένα σημάδι
Να συμπορεύεται με τ' άλογό μου
Ίσως ήταν ένα αγγελούδι
Που ερχότανε από κάποια εξορία
Και να μπροστά μου ως γλυκιά οπτασία !

Τα πανέμορφά του μάτια Ω τι μάτια
Τα φτερά του τα ξανθά μαλλιά του
Τραγουδούσε γλυκά με μυστηριώδης λέξεις
Που ηχούσαν όμορφα στα αυτιά μου σαν σούσουρο
Κι ήμασταν μόνοι, ολομόναχοι !

Και ξαφνικά βρέθηκα κατάχλομος
Να ιππεύω μέσα σε βαθύ φαράγγι
Κι ο άνεμος το μακρύ του ποίημα να σφυρίζει
Και τον ήλιο να καλεί και το άστραμμά του
Και στο εύ-μορφο πουλί γω να λέω σ' αγαπώ !

Χρήστος Ρουμελιώτης
Δευτέρα, 31 Μαρτίου 2008
5:46:59 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου