Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

Je pense à toi


Κύκλος ποιημάτων προς την Λού σε ελεύθερη απόδοση

Je pense à toi

IV – Σε σκέπτομαι…

Λουλού μου σε σκέπτομαι.
Στη καζέρμα μου η καρδιά σου κατοικεί
Οι αισθήσεις μου σαν άλογα καλπάζουν
Η μορφή σου λουλούδι μοιάζει

Ο ουρανός απόψε με σπιρουνιάζει
Η λάμψη των οβίδων με τυφλώνει

Αλλά γω πλάι μου σε βλέπω
Το παθιασμένο στόμα σου κουράγιο μου δίνει

Τα εμβατήρια το σκοτάδι χαράζουν
Όπως η φωνή σου…
Όταν ιππεύω νιώθω πλάι μου να τρέχεις

Τα πυροβόλα των 75 τραντάζονται με χάρη
Όπως το κορμί σου
Και τα μαλλιά σου πυρόξανθα είναι
Όπως η φωτιά που ξερνάν οι οβίδες

Σ’ αγαπώ. Τα χέρια σου και οι θύμησές σου
Κάθε στιγμή μου παίζουν ένα χαρούμενο εμβατήριο

Ήλιοι γύρω μου εναλλάξ χλιμιντρίζουν
Αστέρια κρατούν τα γκέμια τους …

Christos Roumeliotis
Ami… d’ Apollinaire !
Athenes le, 4/1/2008 10:04:09

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου