Τετάρτη 21 Μαρτίου 2007

21 Μάρτη ημέρα ποίησης

 
(Photo – roumeliotis)

21 Μάρτη ημέρα ποίησης

Ένας μικρός Άτλας (ο άνθρωπος)
Έλκει την «τέχνη»
Να διέλθει από το «στενό» της ζωής
Και ένας ευεργέτης (ποίηση)
Εγγυάται το αιώνιον του πλου(ν) της !
……………………………………….
Ποιητική ακαρπία
Την «παγκόσμια» ημέρα της ποίησης
Μάρτη είκοσι μία
Καλωσόρισες εαρινή μου ισημερία !
Όσο και να το θέλησα
Τίποτα δε μου βγήκε την ημέρα αυτή
Ωστόσο στάθηκα πολύ τυχερός !
Έλαβα ένα δωράκι από το βιβλιοπωλείο Πολιτεία !
Μια ποιητική χειρονομία των φίλων της ποιήσεως
Του τεσσαρακοστού δεύτερου γυμνασίου Αθηνών
Έφερε στα χέρια μου το «ΑΝΤΙΔΟΤΟ» μου:
Με τα λόγια το Ν. Εγγονόπουλου !
Voila:

Η ζωή ο θάνατος
Κι αναμεσίς η τέχνη (η ποίηση)
Όπου καταξιώνει τη ζωή,
Την διαιωνίζει,
Τον θάνατο καταργεί.

Γιαυτό προς τι η στράτευση,
Η σάτιρα, τα πείσματα, το μίσος
Που δεν τους δίνει, πέρα ως πέρα,
Καμιά σημασία η ζωή
Κι ο θάνατος δεν στέργει
Ολως διόλου
Να τα ξέρει…

Ν . Εγγονόπουλος
«Το μέτρον ο άνθρωπος»

Επίμετρον:

Οργή – οργή – οργή
Και δάκρυ σήμερα
Βραδύκαυστο εκρηκτικό
Μέσα μου
Σαν μαύρο ποίημα
Που γιορτάζει
Τα τέταρτα γενέθλια του
Κρεμασμένο
Από το θάνατο που τον λένε «Βαγδάτη»
Αναθεματίζοντας τον «άγνωστο διάβολο»
Που ήρθε απ’ τη Δύση…

Ρουμελιώτης Χρήστος
Παρασκευή, 23 Μαρτίου 2007
11:54:58 μμ - ΑΘήνα

Σχετικά:
α. 06/01/2003 Μπους – Σόλων @ Σαντάμ
β. 03/03/2003 Ο Τριταντέχμης
γ. 25/12/2003 Ο επίλογος
δ. 04/11/2005 Η θυσία του Κέϊσι (ατελές)
http://roumeliotis.blogspot.com
Υστερόγραφον:
Ενα θερμό ευχαριστώ στους μαθητές
για το ΑΝΤΙΔΟΤΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου