Κυριακή 17 Ιουλίου 2005

Συννεφάκι ευβοϊκού

Συννεφάκι ευβοϊκού

ΣΥ:Ευβοϊκέ μου δάνεισέ μου το μπλε σου το μαγιό
Ήρθε καλοκαίρι μπάνιο θέλω να κάνω και εγώ !
Κουράστηκα το καημένο όλο το χειμώνα !
Απ’ τη Σαχάρα κουβαλάω χώμα !

ΕΥ:Συννεφάκι ! Κορμιά γεμάτη είναι η παραλία !
Ούζο, μπάνιο και ηλιοθεραπεία !
Κόσμος, τουρίστες, παιδιά και ευτυχία
Προς θεού μην τον ήλιο κρύψεις στην κυρία !

ΣΥ:Απ’ το Μάη κρυφτό με το φεγγάρι παίζω
Τη ζέστη του Ιούλη σου, ζηλεύω
Μια ωρίτσα του Αύγουστου, μόνο σου γυρεύω !
Και όλη τη λάβα σου μαζεύω !

ΕΥ:Αχ συννεφάκι μου λυπημένο
Δεν θέλω να σε βλέπω στεναχωρημένο !
Μπανάκι και συ ένα δικαιούσαι
Πέσε στα νερά μου και μάνι μάνι τα μαλλιά σου λούσε !
Ελα και στης Ερέτριας τα μέρη μια φορά
Και κέρασε τους λουομένους μου δροσιά !

Χρήστος Ρουμελιώτης
Ερέτρια 17/7/2004 12:12:41 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου