Πέμπτη 27 Ιανουαρίου 2005

Προσευχή στον αγέρα

ΠΡΟΣΕΥΧΗ ΣΤΟν …ΑΓΕΡΑ !


Σήκωσέ με αγέρα μου ψηλά
Να πάρω την πρωτιά
Στο κτήμα ήρθα με τις ελιές
Τα΄γρια σκίνα και τις φιστικιές
Σήμερα ν’ αγωνιστώ
Και απρόσμενα να προσευχηθώ !

Σήκωσέ με αγέρα μου ψηλά
Φέρε με στη πρώτη του ονείρου μου σειρά
Μέσα από τα δρομάκια τούτα τα ζωγραφιστά
Τα πεύκια τα βελόνια-στά
Μέσ’ στο κρύο το τσουχτερό
Που τον ήλιο τρέμει το χειμερινό
Και τον ιδρώτα τον αθλητικό !

Σήκωσέ με αγέρα μου ψηλά
Μέχρι τα σύννεφα τα βιαστικά
Να δω τον κόσμο sous/ρεαλιστικά
Πως αγωνίζεται και καρδιο/κτυπά !

Σήκωσέ με σήκωσέ με
Δώσε μου στα πόδια φυσητό
Να πετύχω το σκοπό
Ένα ακόμη αγέρα να γευθώ !

Τα σύννεφα παιχνίδιζαν με τον ήλιο
Ο φωτογράφος περίμενε την ευκαιρία
Τα δένδρα χαίρονταν τις πράσινες φορεσιές τους
Η νέα τεχνολογία αποθανάτιζε τη προσπάθεια
Ο αγέρας φιλτράριζε τέλεια την αναπνοή του
Ο νεαρός αθλητής ρούφαγε άπληστα οξυγόνο !

Ήταν μια άλλη μέρα
Ήταν ένας άλλος κόσμος
Ήταν των αθλητών ο τόπος
Ήταν ο ίδιος ο τόπος των προγόνων μας
Ο ήρεμος ο άγριος ο υγιής ο αληθινός !

Σήκωσέ με αγέρα μου σήκωσέ με
Δεν με νοιάζει και αν πρώτος δεν βγω
Δύναμη κι ελπίδα από σένα πάντα παίρνω
Όπου και νάμαι στο πλανήτη αυτό !

Ανάβρυτα Πέμπτη, 27 Ιανουαρίου 2005
Χρήστος Ρουμελιώτης 12:49:16 πμ

ΜΙΚΡΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ :
Κυριακή 23/01/05 στην αθλητική εκδήλωση του ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΥ ο Χρίστος Ρουμελιώτης junior πήρε τη τρίτη θέση στα 1.500 μ. ανώμαλο μεταξύ 15 δρομέων από διάφορους επαγγελματικούς συλλόγους και στη συνάντηση των σχολείων της ΑΤΤΙΚΗΣ 26/01/05 την 23η θέση μεταξύ 120 αθλητών που πήραν μέρος στα 3.000 μ.Συνοδός του σ’ αυτές τις συναντήσεις ήταν ο μπαμπάς του.Τα αγωνίσματα διεξήχθησαν στα Ανάβρυτα στο Εθνικό αγροτικό κτήμα Συγγρού.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου