Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2004

Φώτης Αγγουλες, μην καρτεράτε χιονάνθρωποι

ΠΟΙΗΣΗ ΑΓΓΟΥΛΕ
Από αγάπη στη Έλλη και τη …ζωή...

ΜΗΝ ΚΑΡΤΕΡΑΤΕ

Μην καρτεράτε να λυγίσουμε μήτε για μια στιγμή,
μηδ' όσο στην κακοκαιριά λυγάει το κυπαρίσσι.
Εχουμε τη ζωή πολύ, πάρα πολύ, αγαπήσει.

ΟΙ ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΙ

Προσπαθήστε συνάνθρωποι,να τους καταλάβετε
τους χιονάνθρωπους.
Μας μισούν γιατί,ξέρουνε πως σαν έβγει ο ήλιος
ό,τι είναι φτιαγμένο με χιόνι θα λιώσει.καρτέρι….

Τη μέρα καρτερώ
Που στη ζωή θα βγώ,
Εφημερίδα…
Και πάλι να πουλώ !
τίμια πάντα να ζώ
Αχ κυπαρισσάκι μου καλό
Άντεξε όσο μπορείς το «κακό καιρό»
Σ’ πεθύμησα και θέλω να σε δω
Και δηλώνω:
Πως εσένα, την Έλλη και τη Χιό
Πάντα θ’ αγαπώ !

ΧΡ 31/10/2004 ///5:55 πμ

Ο ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΟΣ:

«Ζω μόνο το χειμώνα
Αντέχω στο κρύο και στα χιόνια
Αγαπώ πολύ τα λαγκάδια και τα βουνά
Αλλά ΚΑΙ τις πόλεις ΚΑΙ τα χωριά
Ο πιο καλός μου φίλος είναι το ΠΑΙΔΙ
Γιατί μόνο αυτό έχει αγνή ψυχή
Και στη «κακοκαιριά»,
μου προσφέρει κασκόλ πίπα και σκουφί
Σαν έλθει βαρυ-χειμωνιά τρέχει στο βουνό
Μαζί να παίξουμε …κρυφτό.
Παιδιά θέλω κάτι να σας εκ-μυστηρευτώ !
Τον ήλιο καθόλου δεν τον συμπαθώ !
Γιατί μόλις βγαίνει πρέπει εγώ να εξ-αφανιστώ!
Και για να σωθώ, στα …παραμύθια τρέχω για να μπω!
Απ’ τους μεγάλους τον ΚΥΡ ΦΩΤΗ μόνο αγαπώ
Γιατί σαν +άνθρωπος ήθελε μόνο το καλό
Να κυβερνά τον κόσμο αυτό.
Του χρωστάω δε απέραντη ευ-γνωμοσύνη
Που στο ποίημά του υπό-σταση μου δίνει
Κι αν θέλετε πράγματι να τον κατά-λάβετε
Όπου λέξη ΧΙΟΝΙ τη λέξη αδικία ή κακία βάλετε» !

Χρήστος Ρουμελιώτης 30/10/04 /// 22:47

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου