Σάββατο 12 Ιουνίου 2004

Δροσούλα

Δροσούλα

Δροσούλα μου καλή
Που «πέφτεις» πρωί πρωί
Δρόσισέ μου το κορμί
Όλη νύχτα καίει η πληγή !

Δροσούλα μας καλή
Άνοιξη Φθινόπωρο
Αγάπη σου θρέφουμε πολύ
Το καλοκαίρι όμως σε νοσταλγεί !

Δροσούλα μου καλή
Πριν ο ήλιος βγει
Και η δρόσος διαλυθεί
Δώς μου το ζεστό σου το φιλί !

Δροσούλα μου καλή
Ακου πως κελαϊδεί
Το πουλάκι στο κλαρί
Τι θέλει άραγε να πει;

Δροσούλα μου καλή
Φίλη της λεμονιάς
Ανθέ της ξαστεριάς
Ποτέ μη με ξεχνάς !

Δροσιά δροσούλα
Σ’ αγαπάνε τα λουλούδια
Σ’ αγαπάνε σαν τα αγγίζεις
Και τα γλυκο…ποτίζεις !

Δροσιά δροσούλα
Σ’ αγαπάει όλη η φύση
Μ΄απ΄ όλους πιο πολύ
Σ΄ αγαπάει η αυγή !

Δροσιά δροσούλα
Σταγόνες άπειρες μοιράζεις
Με πάχνη απαλά όλα τα σκεπάζεις
Και απ’ έξω τα μέσα μου κοιτάζεις !

Χρήστος Ρουμελιώτης
Ερέτρια, Σάββατο, 12 Ιουνίου 2004
10h33 πμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου