Σάββατο 17 Απριλίου 2004

Κινητό mobile

Κινητό mobile

Είμαι εργαλείο εργατικό!
Μέρα νύχτα ανοιχτό!
Έχω μόνο ένα αφεντικό!
Και του είμαι πολύ πιστό!
Είμαι εργαλείο κομψό!
Με κομβία με ηχεία τσόντα και μουσική
Ακόμα και ψηφιακή «φω»μηχανή!
Είμαι γεμάτο αριθμούς!
Αστικούς λαϊκούς και υπεραστικούς!
Έχω φίλους διαλεχτικούς!
Με αριθμούς καταδεκτικούς!
Είμαι κυρίως εργαλείο επαγγελματικό
Με κρεμάνε ακόμα και στο λαιμό!
Μπορεί να σώσω κάποιον από βέβαιο πνιγμό!
Το μικρό μου αφεντικό μου πάντα ακολουθώ
Στο γραφείο στο σπίτι στο χωριό
Στο πουλ στο μπαρ στη πλαζ
Και αν λάχει παρέχω και κοκομασσάζ!
Στα μηνύματα είμαι όμως φειδωλό!
Γιατί δεν μ’ αρέσει το μουγκό!
Όταν πλακώνει η δουλειά
Η πλακέτα ζεματά
Εντολές δίνω δεξιά κι αριστερά
Κι ο κηπουρός σε στάση προσοχής απαντά!
Τα αφτιά μου έχω ανοιχτά
Όταν το μεγάλο αφεντικό
τον φέροντα επιμόνως αναζητά!
Όταν όλα πάνε καλά αυτάρεσκα χαμογελώ!
Και μένω ώρες αραχτό!
Μόνο για να επικοινωνώ!
Σημασία έχει να είμαι προσεχτικό
Γιατί οι μονάδες πέφτουνε σωρό!
Είμαι εργαλείο τελικά αναγκαστικό!
Με επέβαλε η μοντέρνα εποχή στα μουλωχτά!
Για να φέρει στους ανθρώπους ευτυχία και χρονοπαρά!
Σπίτι δουλειά σπίτι δουλειά που θα πάει ρε παιδιά!
Πελάτες συνεργάτες γυναίκα και παιδιά…αρκετά!
«Που είσαι» με ρωτάνε συχνά πυκνά ερωτηματικά !
Και γω τους απαντώ ευγενικά!
Μαζί του είμαι στη δουλειά αλλά και στο ούζο, στη χαρά!
Και δεν θα σταματήσω να χτυπώ αλλά χωρίς να τον ενοχλώ
Στον αριθμό 6978 115 079 τούτον δώ
Και ποτέ, αν δεν το θελήσει, δε θα τον αποσχιστώ!

Βλέπε παραπλεύρως και εταιροχρονικά το ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ
Χρήστος Ρουμελιώτης Σάββατο, 17 Απριλίου 2004
Υστερόγραφο:
Υστερα λοιπόν από τις επικλήσεις του κινητού
και τους λόγους και τους στίχους που μου παρέθεσε
για να την το χάσω προτείνω την εξαγορά του …..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου