Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2004

Ερως έρωτας

 Ερως έρωτας

Λαλιά δεν έχω αλλά μιλώ !
Παιδί δεν είμαι αλλά παίζω και γελώ !
Θέλω να ουρλιάξω αλλά δεν μπορώ !
Είμαι ο έρωτας όλα αρχίζουν και τελειώνουν δω !

Χορηγώ ελευθερία στο νου και τη ψυχή !
Δίνω εντολή στην ποίηση να απελευθερωθεί !
Να ντύσει με μια νόστιμη ωδή ο,τι πιο όμορφο ανθεί !
Ζήτω η επανάσταση και η ανυπακοή !

Το κορμί υποφέρει και δεν ξέρει το γιατί !
Αναταραχή προκαλώ στον κόσμο τον εσωτερικό !
Τραύλισμα πυρετό και κάργα παραμιλητό !
Τσιμπήματα στα σπλάχνα και ζάλη στο μυαλό !

Σφίξε με σφίξε με με τα χέρια σου τα δυο !
Πες μου σ’ αγαπώ !
Πιες απ’ τα χείλη μου μέντα & ρακί
Μερσί για το φιλί !

Ο έρωτας ο ηθοποιός είμαι γω
Και είμαι υπερήφανος για το δυνατό μου το εγώ
Διαθέτω την απαραίτητη υποκριτική άμα χρειαστεί
Και τους πολιτικούς βάζω κάτω στην πολιτική!

Ο έρωτας άγγελος είμαι γω !
Και είμαι υπερήφανος για το θηλυκό μου το εγώ !
Που με σκέρτσο νάζι βλέμμα και φωνή !
Ανοίγω το δρόμο για τη πρώτη επαφή !
Διασκευή πεζού κειμένου:
Χρίστος Ρουμελιώτης
Ερέτρια, 10/5/2004 6:59:00 μμ
Πηγή από άρθρο του Γιάννη Λυβιάκη
στην Ελευθεροτυπία

«Ο έρωτας είναι η ανώτερη μορφή επικοινωνίας Πριν από τη γλώσσα Πριν από το παιγνίδι Πριν από την κραυγή Προκαλεί ταραχή Διεκδικεί την ελευθερία των ερωτευμένων Μεταλλάσσεται ενίοτε σε πολιτική ανυπακοή Είναι ακατάτακτος Είναι τσίμπημα των σπλάχνων Είναι φτερούγισμα Είναι αναταραχή Είναι παραμιλητό Είναι πυρετός Είναι τραύλισμα Αποτελεί πολιτική αντίσταση Αλλάζει την πεζή πραγματικότητα της διεκπεραίωσης και την μεταμορφώνει σε ποίηση Η ερωτική επαφή ξεκινά πάντα από τη γυναίκα Ο άντρας κάνει το πρώτο βήμα γιατί αυτό απαιτούν οι κοινωνικές συμβάσεις Την πρωτοβουλία την παίρνει πάντα το θηλυκό Δεν το δείχνει απόλυτα Το βλέμμα η φωνή το ντύσιμο ο τρόπος που περπατάει ο τρόπος που κάθεται όλα αυτά εκπέμπουν μηνύματα που είναι άμεσα συνδεδεμένα με την προσωπικότητά της»

Comme « la vie est une fleur
Et l’ amour en est le miel »
Le rosier est le rois des fleurs
Et « Athena » la reine de mon coeur !

Victor Hugo
Christos R. 25/05/04
---
Comme « la vie est une fleur
Et l’ amour en est, le miel »
Le rosier est le rois des coeurs
et on en offre aujourd'hui plusieurs..
CrR 14/2/2021
Pour Flo!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου