Τετάρτη 14 Ιανουαρίου 2004

Ολυμπιόνικοι

ΒΟΥΛΑ ΠΑΤΟΥΛΙΔΟΥ


Βούλα Βούλα Βούλα
Επιμήκυνες την αθλητική ιστορία
Με Βαρκελώνια Νίκη και Σοφία/
Μπράβο Βούλα Καλιπάτειρα Ολυμπιονικών
Άξια ειρηνεύτρια Βαλκάνιων διαμαχών
Μπράβο Βούλα των μηκών
Μπράβο Βούλα των πόνων και των ψυχών
Μπράβο Βούλα των χρυσών τιμήμένων σταυρών

ΚΩΣΤΑΣ ΚΕΝΤΕΡΗΣ

Ελαφροπόδαρε Κεντέρη στα 200 δεν έχεις ταίρι
Στου Σίνδεϊ το θόλο έλαμψε το δικό σου αστέρι
Στης Ευρώπης τη ποδιά 3 φορές εσύ πήρες τη πρωτιά
Και τώρα Ολυμπιόνικε Κεντέρη, βάλε και πάλι φτερά
Χρυσή Νίκη να φέρεις κατά της Αθήνας τη μεριά!

ΤΑΣΟΥΛΑ ΚΕΛΕΣΙΔΟΥ

Δισκοβόλος
«Τασούλα μου ποτέ μην μ’ αφήσεις!
Μακρυά ή κοντά μην με παρατήσεις!
Τασούλα μου εγώ σ’ αγαπώ!
Οσο και μακριά σου κι αν πεταχτώ»!

ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΘΑΝΟΥ

Μάνα Ελλάδα:
«Κατερίνα ξέρω πόσο με αγαπάς
Για μένα αγωνίζεσαι και τρεχαλάς
Κατερίνα σ’ ευχαριστώ για τ’ αργυρό
Το 2 χιλιάδες 4 σου εύχομαι χρυσό»!

ΝΙΚΟΣ ΚΑΚΛΑΜΑΝΑΚΗΣ

Ολυμπιονίκης Ατλάντα 1996
Κύματα, κυματάκια μου
Σπρώχτε το ιστιοσανιδάκι μου
Πάνω από τον αφρό σας να πετάξει
Στο 2 χιλιάδες 4 πρώτο να φθάσει
Και γώ θα σας έχω μη βρέξει και μη στάξει!

Νά' μουν γεράκι στα Σφακιά,
Αητός στον Ψηλορείτη
Αγρίμι στα φαράγγια σου
Να σε χορταίνω Κρήτη

Κρητικές ΣΤΙΓΜΕΣ

Ιωάννης Μελισσανίδης

Τώρα Ιωάννη η Ελλάς θεό θα σε κάνει
Τώρα Ιωάννη σου ανήκει περίλαμπρο στεφάνι
Τώρα Ιωάννη ο Μουράτ στους ώμους σου σε βάνει
Στο στίβο και τη Γυμναστική οι εκλεκτοί γίνονται …αδελφοί! «ΙΚΠΕΤΣΙ»

ΧΡ 13/2/2004 9:06 πμ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου