Παρασκευή 26 Δεκεμβρίου 2003

Μπέκετ

 Μπέκετ

Υπάρχω άρα φταίω!
«Απόλυτη ελευθερία πέρα από κοινωνικές συμβάσεις»!
Πρώτα ήμουν αιχμάλωτος των άλλων!
Τους παράτησα λοιπόν!
Ύστερα ήμουν αιχμάλωτος του εαυτού μου!
Ηταν χειρότερα! Με παράτησα λοιπόν!
Ψάχνω να βρώ μια καινούργια έκφραση!
Που να συνθέτει τα συντρίμμια !
Που να πηγαίνει πέρα από το εμφανές!
Πέρα από αυτό που καμώνονται ότι μεταφέρουν οι φράσεις!
Πέρα από το δεδηλωμένο περιεχόμενο!
Πέρα από το παράλογο της ύπαρξης!
Στο μεδούλι των λέξεων!
Πέρα από τις καταγραμμένες σημασίες!
Σε νέες συγκινήσεις!
Στην ανακάλυψη της πολύτιμης σημασίας των λέξεων
οταν σκοτεινιάζει η καθημερινή ζωή μας!
Σε νέους τρόπους ομιλίας και γραφής!
Μουσική ζωγραφική ποίηση πεζογραφία θέατρο όλα 1!
Υποφέρω από γραφομανία !
Εκατοντάδες χιλιάδες λέξεις χορεύουν γύρω μου!
Λέξεις! Λέξεις! Λέξεις!
Και μετά:
Ολιγόλεκτα!
Και μετά:
Σιωπή!
Αυτός είμαι γω!
Ο Samuel Beckett!
Για το zoom ΧΡ 25/12/03

ΣΑΦΕΣ

Εχω απορρίψει το άριστον
Προτιμώ το ευχάριστον
Εχω απορρίψει το στρυφνόν
Μ’ αρέσει το ωραίο και το απλόν
Εχω απορρίψει το ασαφές
Μ’ αρέσει ο,τι θές!
Στη Κική Δημουλά μ’ αγάπη
ΧΡ χθές

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου