Τετάρτη 26 Νοεμβρίου 2003

Πάντα υπάρχει ελπίδα

 Πάντα υπάρχει ελπίδα

Φίλοι μου του 2004 !

Δύο χιλιάδες ένα δύο τρία τέσσερα …δεινά !
Σε τούτον τον αιώνα είχ’ ακούσει ότι θα ζούσαμε ειρηνικά !
Κάτω από θρήνους όμως βόμβες και συμφορές
πικρούς βόγγους ακούω και αθώων τις κραυγές !
Και ανενόχλητες σουλατσάρουνε στα Λονδίνα
οι λιμουζίνες και οι μερσεντές !
Προσοχή Προσοχή !
Η Γή έχει γεμίσει από μαύρους (στη ψυχή) πειρατές !
Στόχο έχουν βάλει στον Αδη να στείλουνε πολλές ψυχές !
Δίποδα άβουλα τρομοφόρα ανθρωποειδή χτυπάνε στα τυφλά !
ανύποπτους μ’ αξιώματα ή λεφτά,
Ανήμπορα γερόντια και παιδιά !
Ελπίδες όνειρα ξεγνοιασιά
Κάρβουνα γίνονται γυαλιά καρφιά !
Ω συμφορά του γείτονα, είσε και συμφορά δική μου !
Ωειμέ! Συμφορά στο σπίτι μου βάλανε, μέσα από τη «τιβί μου» !

Ω! Φίλοι μου ευχή φέτος για Χριστούγεννα
και Νέο Ετος είπα να μην δώσω μία !

Κατάρες μόνο των θεών της Γης θάθελα να μεταφέρω
σε κείνους που υποκεινούν πολέμους από συμφέρο !
Κατάρες και σε κείνους που ζητάν το δίκαιο τους με αίμα !
Κατάρες στους επίδοξους χαλίφηδες και πλανητάρχες !
που άφρονες επιζητούν τα πλούτη και τη δόξα
με όπλα, βία και λόξα !
Κατάρες κατάρες κατάρες !
Στους νέους βάρβαρους και τους τρομοκράτες !

Παρ’ όλα αυτά υπάρχει ελπίδα
Για μια καινούργια Ζωή που θα βασιλεύει
Η Ασφάλεια, τα Λουλούδια και η Λογική !
Ο,τι μας ενώνει πλούτος ή φτώχεια
είναι η Σωτηρία σ’ αυτήν εδώ Γή !
Και οι Αγώνες οι Ολυμπιακοί !
Ασφαλές [Αθήνα] 2004 !

Χρήστος Ρουμελιώτης
Αθήνα,Τρίτη, 25 Νοεμβρίου 2003, 7:08 πμ

Το ανωτέρω ποίημα
έχει στοιχεία από την Ελένη του Ευριπίδη
Γιατί φέτος η κατάσταση είναι κωμικοτραγική

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου