Παρασκευή 1 Αυγούστου 2003

Τρελός εν πλώ

Τρελός εν πλώ

Είμαι τρελός τρελός τρελός!
Σεισμός σεισμός σεισμός!
Χτες όλη νύχτα ο ευβοϊκός πίσω-μπρος!
Είμαι ο Εύριπος και όχι ο Παρνασσός!

Είμαι τρελός εγώ, o Αριστοτέλης, ίσως και ο θεός!
Είναι τρελός ο πυροβολημένος μου Εαυτός!
Είμαι Αυτός που τρελά σε αγαπώ!
Είμαι τρελός, είμαι ο Γιώργος ο μουσικός!

Είμαι τρελός γιατί είμαι σωστός!
Είμαι τρελός γιατί είμαι δυνατός!
Είμαι τρελός γιατί είμαι από έρωτα τυφλός!
Είμαι τρελός είμαι ο Γιώργος ο αγαπητός!

Είμαι τρελός και μαζί σου για πάντα κολλητός!
Στη πλαζ στο δρόμο το κρεβάτι το στενό!
Σεισμός σεισμός σεισμός!
Στο Εν Πλώ χτες βράδυ από το χορό!

Είμαι τρελός τρελός τρελός!
Σεισμός σεισμός σεισμός!
Σεισμός από του Γιώργου τη πενιά!
Στα μυαλά, στα Ψαχνά και στη καρδιά!

Χρήστος Ρουμελιώτης
Χαλκίδα Εν Πλω, Πέμπτη, 31 Ιουλίου 2003

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου