Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2004

Κώστας Χρήστου, ανέκδοτα από το Κατσίγκρι, Αγιος Αδριανός

Παλιά Ανέκδοτα

Ρευματισμοί ή αρθριτικά ;

 Φοιτητές ήσαν δύο και κατέβαιναν την Πανεπιστημίου
Και οι δύο μαθαίνανε ιατρική αλλά ιδέα δεν είχανε από ομοιο-παθητική
Τους ρευματισμούς είχαν για μάθημα
και τα αρθριτικά για …πάθημα
Ανταμώνουν γέροντα ασπρομάλλη
που κράταγε τα χρόνια στην αγκάλη
Ανοιχτά είχε τα πόδια
Και προχωρούσε καβάλα σε μια …ρόδα
-Γέροντα σοφέ διχογνωμούμε
και εσέ ρωτούμε :
Από ρευματισμούς έχεις τα πόδια ανοιχτά ή από αρθριτικά;
Απορία έχουμε μεγάλη μες στης μάθησης την παραζάλη
Οι δασκάλοι δεν μας τάπαν καθαρά !
Από τι πάσχει ο παππούς και η γιαγιά ;
Ρευματισμούς για αρθριτικά ;
- Αχ μαθητούδια της αυγής !
Κοντολογίς δίκαιο δεν έχει κανείς !
Ούτε γω ούτε σεις !
Του λόγου μου είμαι μια χαρά !
Μα άλλο ήθελα και άλλη μούρθε …συμφορά…(κατουρήθηκε)

Το κλήμα !

Γέρος στον καφέ(νείο)
ολημερίς καθόταν !
Και τον οίνο ευφραινόταν !
Θερμή ευχή προς όλους είχε να δώσει !
Πως αν ποτέ ο θεός τον οίνο σώσει
Κλήμα στης όνας το πόλο να φυτρώσει!
Εις υγείαν ! και ΠΡΟΣΟΧΗ Τσίν-τσιν-λα

Φιλονικεία Μήτσων...

«Ορέ τις θρίχες σου θε να κόψω και δεν θα σε πληρώσω !
Δεν μπορεί η δικιά σου η μουστάκα
Εμένα να μου κάνει πλάκα
Πως αυτή στο χωριό είναι πρώτη
Και όπου περνάει, ο καθείς πρέπει να την χαιρετάει !
Μωρέ τι λες Μήνυση θα σου κάνω !
Διακόσια γρόσια να πληρώσεις και παραπάνω»

(Στο δικαστήριο) Δικαστής :

«Για δε μου λες Μήτσο μερακλή
Γιατί η μουστάκα σου το Νταή προκαλεί» ;
Μήτσος o μερακλής :
«Δικαστά μου δε φταίω γώ
Αλλά η φύση και η Μαριγώ
Η μεν πρώτη μου την έφτιαξε μεγάλη
Και καθαρή μου την κρατάει η άλλη
Αλλά εν πάση περιπτώσει…
Εγώ κατέχω νόμους που υπερισχύουν
Και τη μουστάκα μου ενισχύουν…ΝΑΤΟΙ:…»
(Και του δίνει δύο νόμους με δύο χιλιάρικα μέσα)

Δικαστής :

«Μωρέ μπράβο τις σόι νόμος είναι αυτός !
Λάμπει ! Και ο άλλος πιο κάτω παρομοίως,
Ω θεέ μου μεγάλην αξία έχουν και οι δύο !
Και ενισχύουν τας μουστάκας μόνον εμάς των δύο» !
(Του δικαστή και του Mήτσου του μερακλή)
Θεέ μου συγχώραμε: Δεν μπορώ να τον καταδικάσω
Το ψωμί μου …θα χάσω !
Αθώα η μουστάκα του μερακλή
Και του νταή ευθείς να πάει να … ξυριστεί» !
(Για μουστακο-φαντική δυσφήμιση)

Τετάρτη, 17 Νοεμβρίου 2004
Κώστας Χρήστου
Τα ανωτέρω αποτελούν διασκευή ανεκδότων
που μας διηγήθηκε ο αεί-μνηστος θείος (10/1/2008)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου