Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2020

Invitation for tsipouraki, Πρόσκληση για τσιπουράκι


Πρόσκληση για τσιπουράκι
Κάθε μέρα δώδεκα και κάτι
Με σαλαμάκι και τυράκι
zoomάκι ή messengerάκι
e-mailάκι ή viberάκι..
------
Τσιπουράκι μου καλό
Μονολογώ
Πολύ σε αγαπώ
Παρέα δεν έχω το φτωχό
Έγκλειστο από το κορονοιό
Γι αυτό και ΄γω
Ένα πίνω κάθε μέρα
Για κάθε φίλο/φίλη από πέρα
Χώρες, Κρήτη και βουνά
Θάλασσα και χωριά
Και μες στη καραντίνα
Αρμενίζω μια χαρά
Και σωσμό οι φίλοι/λες μου δεν έχουν!!
 

Pour mes amis et amies de France..
traduction en Français selon de ma façon:

Chers amies, amis
C'est la "raquie" qui vous parle..
Je suis un apéro grec génial
Chaque jour à midi et quelque
Je vous invite e-simultanément
à trinquer à la santé de notre esprit
qui est privé de la joie
d' une eau de vie si rafraîchissant
accompagnée des mezes appétissants
Je porte un toast à vous
À la santé de chacun de vous
de France et du monde entier
de Crête, des mers et des montagnes
des villes et des villages
qui sont en quarantaine
Désespérerez vous pas
restez optimistes..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου