Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2012

Prece para Deus / Προσευχή στο Θεό

Prece para Deus / Προσευχή στο Θεό

Kύριε Εσύ
Που καλλιεργείς την Αγάπη και την Συμπόνια
Που κρίνεις την συνείδησή μου και τις πράξεις μου
Χάρις σε σένα έχω τη δύναμη να αναχαιτίσω το κακό
Από σένα ο άνθρωπος παίρνει δύναμη να κάνει καλό
Από σένα ο άνθρωπος εμπνέεται για δείξει έμπρακτα
την Αλληλεγγύη του και την Αδελφοσύνη του σε αυτούς που υποφέρουν.
Θεέ μου
Βόηθα με να συμπορευτώ με αυτούς που σε καταλαβαίνουν
Βόηθα με να βελτιώσω τον εαυτό μου και να διατηρώ μέσα
στην καρδιά μου τις πολύτιμες αξίες της ζωής που Εσύ μας χάρισες...
Efigenia Coutinho
Código do texto: 9da7e2fea91050b165566ba6db4f6908
Enviado por: Efigenia Coutinho em 06/11/2012
Copyright © 2012. Todos os direitos reservados. Você não pode copiar, exibir, distribuir, executar, criar obras derivadas nem fazer uso comercial desta obra sem a devida permissão do autor.
http://www.avspe.org/index.php?pg=mtexto&idt=5986&ttt=Prece
Μεταφορά (ελεύθερη) στα ελληνικά από τα πορτογαλλικά από Χρίστο Ρουμελιώτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου