Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Η Φωτογραφία

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ

Φίλε μου ιστορικέ, στη φωτογραφία τούτη δώ
μαζί με άλλους εκλεκτούς αποφάσισα να μπω
Για νάχω χρόνο αρκετό και να σκεφτώ
Πώς ορθώς στην πατρίδα μια μέρα να φερθώ !

Σκληρό το χακί και ο καιρός πολύς
Στον Εύρο ο χειμώνας τραχύς, δυστυχώς,
Γράμματα με αισθήματα ερωτικά, ευτυχώς,
Και εμβατήρια γεμάτα ερωτηματικά !

ΠΡΟΣΟΧΗ! ΠΡΟΣΟΧΗ ! Η Φωτογραφία ΖΕΙ !
Αγέλαστη ή μειδιούσα ή ΓΚΡΙ
Γιατί η ιστορία δεν γνωρίζει
Με τι χρώμα μπορεί να βαφτεί !

Φίλε μου Χρίστο είμαι (είσαι) τυχερός
Που παρά πόδας τα φραίνας κράτησες ορθώς
Και δεν χρειάστηκε την ιστορία να γράψει ο θεός
Αφού την πρόλαβε ο Λεωνίδας Κολοκοτρώνης ο σοφός !

Φίλε μου ιστορικέ σ’ ευχαριστώ
Τριάντα τρία χρόνια στο βυθό
Ενός άλμπουμ περίμενα να βγω
Ζώντα και ρέοντα για να ξαναδώ
Το φίλο μου τον ΠάνΚεφαληνό

Χρίστος Ρουμελιώτης
http://dokimos.over-blog.com
Αθήνα Κυριακή, 22 Νοεμβρίου 2009

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου