Κυριακή 7 Μαρτίου 2004

Αη Θανάσης Σπύρος Ρουμελιώτης, Η βάφτιση του Σπύρου

 Αι Θανάσης

Αη Θανάση φύλακα των ελεών και των αμπελιών
Αη Θανάση φύλακα των πεύκων και των ραζακιών
Αη Θανάση αγνέ φύλακα Μελισσίων και Θαλερών ψυχών
Αη Θανάση, πολλών, ατέλειωτων μέσα στο χρόνο, προσευχών
Δέξου τον λόγον μου τον δοξαστικόν φόρο τιμής χρεωστικόν!

Αη Θανάση απ’ το πηγάδι σου νερό πάντα προσφέρεις αγνό
Αη Θανάση με το ά-ξερο πεύκο της μνήμης δροσίζεις το χωριό
Αη Θανάση την αρετή καθ’ εικόνα και καθ’ ομοίωση κερνάς
Αη Θανάση με το ιερό σου λιτό και φυσικό αγίασμα ευλογάς
Δέξου τον λόγον μου τον ποιητικόν φόρον μνήμης σχολικόν!

Αη Θανάση των διωγμών, των κελιών και της προσφυγιάς
Αη Θανάση άσβεστο θυμίαμα πίστεως και αληθείας ιεράς
Αη Θανάση του δικαίου και των Νόμων ανυποχώρητε υπερασπιστή
Αη Θανάση στύλε της ορθοδοξίας μοναδικέ και της «ζωής εν τάφω» συνεχιστή
Δέξου τον λόγον μου το στοχαστικόν δώρον πίστης εις τον θάρρος σου
το εξαιρετικόν

Αη Θανάση των αγροτών και των προσκυνητών
Αη Θανάση των ανοίξεων των δημοτικών εκδρομών
Αη Θανάση των μα-ϊ-ων και των λουλουδιών
Αη Θανάση του «κηρύττειν πανταχού το ομοούσιον»
Δέξου τον λόγον μου τον χορικόν, αυτούσιον και ευλαβικόν!

Χρίστος Ρουμελιώτης
Αθήνα 6/3/2004 10:39:07 πμ
Φωτό Γεώργιος Κριτσιλίγκος
Και Γιάννα Χρήστου Χρήστου

ΣΤΟ ΣΠΥΡΟ
Στης ζούγκλας τα στενά
ζούνε νεαρά …θεριά
Με μάτια από οχιά!
Και χέρια αρπαχτικά!
«Φίλε δεν σε ρωτούμε!
Χρήματα θέλουμε να χαπακοθούμε!
Και αλίμονο σου αν αντισταθείς
Στο στενό ανάσκελα θα βρεθείς»!
Στης Κυψέλης τώρα τα στενά
Τα βράδια είναι πονηρά
και θέλει όχι μόνο μάτια 14
αλλά θάρρος ψυχραιμία και …πόδια με φτερά!

(Μετά από την απόπειρα κλοπής σε βάρος του σήμερα το βράδυ έξω από πόρτα του σπιτιού)

ΓΙΑ ΤΗ ΒΑΠΤΙΣΗ ΜΟΥ:
Απόφαση το πήρα να βαπτιστώ
Τ’ όνομα μόλις έλαβα φρέσκο και μυριστό
Στο στόμα με πίστη τη πιπίλα ρουφώ
Στ’ αυτί της νουνάς μου ψιθυρίζω «Σ’ αγαπώ
τον Μέγα Αθανάσιο θέλω …Αρχηγό
στη ζωή θάρρος να μου δίνει περισσό
και ό,τι άλλο είναι ηθικό»!

Γέννηση 27/07/1998
ΒΑΦΤΙΣΙΑ <>16.06.1990

Σπύρος: της ζωής μου γιός
Δημήτρης του Χρίστου αδελφός
Γιάννα του γιού μου μάνα
Ιωάννα του Σπύρου νουνά
Κική του Σπύρου θεία
Βάσω του Σπύρου γιαγιά
Πόπη του Σπύρου γιαγιά
Σπύρος του Σπύρου παππούς
Χρίστος του Σπύρου παππούς
Και άλλοι φίλοι και συγγενείς όπως:
Σταμάτης&Σοφία Πασσά, Ζωή&Νίκος Σούρλος, Βαγγέλης&Γιάννα Μπριόλα, Κώστας& Γεωργία Χρήστου,
Μήτσος&Γεωργία Μακρή, Κώστας & Μιμή Τάμπαση,
Γιάννης &Αγγελική Τάμπαση, Περικλής&Λίτσα Κοντάκη, Αποστόλης&Δημήτρης Κοντάκης Σπύρος&Νατάσσα Ρουμελιώτη
Γεώργιος&Ελένη Κριτσιλίγκος
Κατίνα & Κούλα Λεονάρδου &Τάσος και Kατερίνα&Παναγιώτης,
Μανώλης & Γιώτα Πασσάς,
Βασίλης&Ρούλα & Γιωργάκης Μπελεσιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου